زمان مطالعه: 3 دقیقه
پربیننده ترین ویدئوهای یوتیوب تا سال 2018

پربیننده ترین ویدئوهای یوتیوب تا سال 2018

در این بخش با معرفی پربیننده ترین ویدئوهای یوتیوب تا سال 2018 در خدمت شما هستیم.

پربازدیدترین ویدئوهای یوتیوب

به گزارش آسمونی وب‌گاه اشتراک‌گذاری یوتیوب یکی از محبوب‌ترین راه‌های گوش دادن به موسیقی و تماشای ویدئو به صورت برخط است. این سایت که در 2005 توسط کارمندان سابق پی‌پل خلق شد، در 2006 توسط گوگل به قیمت 1.65 میلیارد دلار خریداری شد.

معرفی پربیننده ترین ویدئوهای یوتیوب

10. ‘بایلاندو ‘ توسط انریکه ایگلسیاس یکی از پربیننده ترین ویدئوهای یوتیوب
نسخه‌ی اسپانیایی آهنگ موفق 2014 انریکه ایگلسیاس به نام “بایلاندو ” با حضور دیسمر بونو و گنته د زونا تا به امروز 1.65 میلیارد بازدید داشته است.

9. ‘ تکیه کن ‘ توسط میجر لیزر و دی‌جی اسنیک یکی از پربیننده ترین ویدئوهای یوتیوب
‘ تکیه کن’ که با همکاری ام‌او در مارس 2015 منتشر شد، علارغم آن‌که در جدول تک‌آهنگ‌های انگلستان فقط به رتبه‌ی دوم رسید، 1.67 میلیارد بار دیده شده است. این آهنگ از سومین آلبوم میجر لیزر است و با 13.1 میلیون خرید، پنجمین پرفروش‌ترین ترانه‌ی دنیا در 2015 بود.

8. قسمت ‘ طرز تهیه‌ی فاجعه’ ماشا و آقا خرسه یکی از پربیننده ترین ویدئوهای یوتیوب
تنها ویدئوی فهرست 10 برترین که موسیقی نیست، این قسمت از کارتون روسی ماشا پو آقا خرسه برای کودکان است. ‘ طرز تهیه‌ی فاجعه’ با 1.67 میلیارد مشاهده، ماشا را نشان می‌دهد که در خانه‌ی آقا خرسه فرنی بیش از حدی درست می‌کند. این مجموعه در سراسر دنیا از جمله آلمان، مالزی، اندونزی، و استرالیا محبوب است. مشخص نیست چرا این قسمت انقدر بیش از بقیه‌ی قسمت‌ها مشاهده شده است، در حالی‌که محبوب‌ترین قسمت بعدی‌اش 61 میلیون بازدید داشته است.

7. ‘ از دستش خلاص شو’ تیلور سویفت یکی از پربیننده ترین ویدئوهای یوتیوب
تیلور سوئیفت دو ویدئو در فهرست 10 برترین پربیننده‌ترین پست‌های یوتیوب دارد. این آهنگ که در آگوست 2014 منتشر شد، 1.67 میلیارد بازدید داشته است.

6. ‘سلام’ توسط ادل یکی از پربیننده ترین ویدئوهای یوتیوب
ویدئوی آهنگ ‘سلام’ ادل زمانی‌که 27.7 میلیون بار در یک روز مشاهده شد، رکورد سایت ووو را برای پخش طی یک دوره‌ی 24 ساعته شکست. رکورددار قبلی ” خون مسموم” تیلور سویفت با 20.1 میلیون مشاهده بود. این آهنگ هم‌چنین رکورددار زمان رسیدن به یک میلیارد بازدید شد، که طی 88 روز به آن رسید. این آهنگ که در 2015 منتشر شد تا به امروز 1.74 میلیارد مشاهده شده است.

5. ‘جای خالی’ توسط تیلور سویفت یکی از پربیننده ترین ویدئوهای یوتیوب
“جای خالی” که به عنوان دومین تک‌آهنگ آلبوم 1989 سویفت در 2014 منتشر شد، نزدیک به 1.8 میلیارد بار مشاهده شده است. نشریه‌ی پاپ‌مترز این دوره را “احتمالا بهترین دوره‌ی کاری سویفت” توصیف کرد، و این آهنگ به رتبه‌ی چهارم جدول تک‌آهنگ‌های انگلستان رسید که به مدت دو هفته این رتبه را حفظ کرد.

4. ‘متاسفم ‘ توسط جاستین بیبر یکی از پربیننده ترین ویدئوهای یوتیوب
ستاره‌ی یوتیوب، جاستین بیبر، زمانی‌که “متاسفم ” به رده‌ی بالا راه یافت و “عزیزم ” در رده‌بندی سقوط کرد، جایگزین خود در 10 برترین پربیننده‌ترین ویدئوها شد. این آهنگ که در 2015 منتشر شده است، 1.88 میلیارد بار مشاهده شده است، در حالی‌که “عزیزم “، آهنگی جاستین بیبر شهرتش را مدیون آن می‌داند، با 1.46 میلیارد بار مشاهده رنگ می‌بازد.

3. ‘آپ‌تاون فانک’ توسط برونو مارس یکی از پربیننده ترین ویدئوهای یوتیوب
ویدئوی رسمی “آپ‌تاون فانک” با حضور برونو مارس، با 1.89 میلیارد بار مشاهده کمی بیش‌تر از “متاسفم” جاستین بیبر مشاهده شده است. این ترانه که در نوامبر 2014 منتشر شد، سه جایزه‌ی گرمی را از آن خود کرد. زمانی‌که ژانویه منتشر شد، قبل از چندین هفته صدرنشینی در جدول تک‌آهنگ‌ها در انگلستان به رکورد 2.34 میلیون گوش دادن در یک هفته رسید.

2. ‘دوباره می‌بینمت’ توسط ویز خلیفه یکی از پربیننده ترین ویدئوهای یوتیوب
محبوب‌ترین ویدئو در سال 2015، “دوباره می‌بینمت” با حضور چارلی پوث از زمان انتشارش در اوایل آوریل 2015 به 2.09 میلیارد بازدید رسیده است. این ترانه، که سفارشی برای مجموعه موسیقی متن سریع و خشن 7 بود، ادای احترامی به هنرپیشه معروف پل واکر است که در 2013 در یک حادثه‌ی رانندگی جان سپرد.

1. ‘ ‘گانگ‌نام استایل’ توسط سای یکی از پربیننده ترین ویدئوهای یوتیوب
آهنگ محبوب “گانگ‌نام استایل” زمان انتشارش در 2012 توفانی در دنیا به راه انداخت و لقب پربیننده ترین فیلم یوتیوب را تا آن تاریخ به خود اختصاص داد. این آهنگ هنوز هم این عنوان را در اختیار دارد.این تک‌آهنگ ‌کی‌پاپ کره‌ی جنوبی نخستین ویدئوی یوتیوب بود که به یک میلیارد بازدید رسید. از آن زمان، اکنون به 2.66 میلیارد مشاهده رسیده است. این آهنگ در جدول‌های بیش از 30 کشور در صدر قرار گرفت و حتی نخست وزیر دیوید کامرون و رییس‌جمهوری ایالات متحده باراک اوباما در حال رقص با حرکات نمادین‌اش دیده شده‌اند.

نظر خود را درباره «پربیننده ترین ویدئوهای یوتیوب تا سال 2018» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره پربیننده ترین ویدئوهای یوتیوب تا سال 2018 فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.