زمان مطالعه: 1 دقیقه
سریال وینچنزو

سریال وینچنزو

سریال وینچنزو یکی از سریال های جنایی محصول کره جنوبی است و داستان یک وکیل را بازگو می کند که پس از مدتی همکاری در ایتالیا، دچار مشکلاتی می شود.

باز هم کره جنوبی یک سریال جذاب جنایی ساخته است و نام این سریال، وینچنزو است. سریال وینچنزو 2021 (Vincenzo) ساخت کشور کره جنوبی است. وینچنزو در ژانر کمدی، جنایی، عاشقانه و به کارگردانی کیم هی وون و نویسندگی پارک جائه بوم می باشد. این سریال از شبکه tvN , Netflix پخش شده. در ادامه ی این پست آسمونی، به معرفی این سریال و بازیگران آن می پردازیم.

داستان سریال وینچنزو

شروع سریال وینچنزو از 20 فوریه 2021 بوده و جایگزین سریال آقای ملکه است. داستان این سریال به این صورت است که پارک جو هیونگ (Song Joong Ki) در هشت سالگی به فرزندخواندگی گرفته می شود و همراه خانواده ی جدیدش به ایتالیا می رود.

وی نامش به وینچنزو کاسانو تغییر پیدا می کند. او در بزرگسالی، به عنوان یک وکیل و مشاور گروهی در ایتالیا فعالیت میکند. وینچنزو به دلیل به وجود آمدن اختلاف میان چند گروه آنها مجبور می شود به کره جنوبی فرار کند. وینچنزو به عنوان وکیل عده ای از ساکنان یک ساختمان انتخاب می شود ولی قصد وینچنزو در ابتدا، به دست آوردن طلاها و شمش هایی است که در زیرزمین این ساختمان در سالها قبل جاسازی شده است. وینچنزو با وکیلی به نام هونگ چا یونگ (Jeon Yeo-been) آشنا می شود. آنها با همکاری هم اتفاقات جذابی را رقم می زنند.

یکی از بازیگران معروف این سریال، سونگ جونگ کی (Song Joong-ki) است و سایر بازیگران معروف آن عبارتند از: جون یو بین ، اوک تک یون ، کواک دونگ یون

آیا این سریال ارزش دیدن را دارد؟

به جرات می توان گفت، سریال وینچنزو بسیار جذاب و عالی پیش می رود. بازیگران وینچنزو، بسیار حرفه ای هنرنمایی می کنند و باید تمام لحظه های این سریال را دید و از دست نداد. صحنه های مربوط به عصبانی شدن وینچنزو کاسانو که به زبان ایتالیایی، کلماتی را بیان می کند، فوق العاده است.

تصاویر بازیگران سریال وینچنزو

سونگ جونگ کی
سونگ جونگ کی در نقش وینچنزو کاسانو
هونگ چا یونگ
جون یو بین در نقش هونگ چا یونگ
اوک تک یون در نقش جانگ جون وو
اوک تک یون در نقش جانگ جون وو
کواک دونگ یون در نقش جانگ هان سو
کواک دونگ یون در نقش جانگ هان سو
وینچنزو
وینچنزو
داستان سریال وینچنزو
داستان سریال وینچنزو
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «سریال وینچنزو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره سریال وینچنزو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.