زمان مطالعه: 1 دقیقه
نگاهی بر سریال هم گناه

نگاهی بر سریال هم گناه

سریال در مورد خانواده صبوری است که خانواده‌ایی بزرگ و اصیل می باشد و اعضای این خانواده سال‌هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه هستند. پس از ورود افراد خاص

سریال هم گناه به دلیل خط داستانی جذاب و بازیگران مطرحش مخاطب های زیادی را به خود جذب کرده است و حرف زیادی برای گفتن دارد. ما امروز در آسمونی به معرفی این سریال پرطرفدار می پردازیم.

 

هم گناه نخستین تجربه مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی است. اغلب او را با فیلم های سینمایی معروفش مانند مطرب، خط ویژه، بارکد و... می شناسیم. هم گناه داستانی معمایی، اجتمایی، عاشقانه و خانوادگی دارد و بازیگران مطرح سینما از جمله پرویز پرستویی، مهدی پاکدل، هدیه تهرانی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی و... در این سریال نقش آفرینی می کنند. سریال در مورد خانواده صبوری است که خانواده‌ایی بزرگ و اصیل می باشد و اعضای این خانواده سال‌هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه هستند. پس از ورود افراد خاصی به این خانواده و برملا شدن راز ها، زندگی آن ها بطور کلی تغییر می کند و در مواردی از هم می پاشد. این سریال دو فصل دارد که فصل اول آن بطور کامل و فصل دوم آن تا به امروز تا قسمت ده منتشر شده است.

نکته قابل توجه در این سریال وجود دختر جوانی (سیما) است که از لحاظ روحی به پسر بودن گرایش دارد و در پی راهی برای جراحی است. سازندگان این سریال به دلیل ممیزی از لغت "ترنس" استفاده نمی کنند اما شخصیت سیما بطور واضح به دنبال تغییر جنسیت است که البته این موضوع در جامعه امروز ما بسیار رواج پیدا کرده است. یکی از جذابیت های این سریال در کنار هم قرار گرفتن چند داستان در کنار هم است که ارتباط آن ها با یکدیگر به مرور مشخص می شود. از دیگر نکات جالب این سریال می توان به حضور پرویز پرستویی اشاره کرد که بعد از حدود ده سال به عرصه ی سریال بازگشته است. او همچنین در مورد حضور پسرش (بهروز پرستویی) در این سریال تاکید دارد که هیچ پارتی بازی در کار نبوده و او بر سر هیچ کدام از صحنه های بازی پسرش در سریال همگناه حضور نداشته است. تیتراژ پایانی این سریال را علیرضا قربانی خوانده و شعر آن هم کار حسین غیاثی است. همچنین محسن چاووشی نیز قطعه ایی برای این سریال ساخته است. شما می توانید در کنار خانواده با اطمینان از این سریال جذاب لذت ببرید.

 

اکران سریال هم گناه

برای دانلود این سریال روی لینک های زیر کلیک کنید:

قسمت اول سریال هم گناه

قسمت دوم سریال هم گناه

قسمت سوم سریال هم گناه

قسمت چهارم سریال هم گناه

قسمت پنجم سریال هم گناه

قسمت ششم سریال هم گناه

قسمت هفتم سریال هم گناه

قسمت هشتم سریال هم گناه

قسمت نهم سریال هم گناه

قسمت دهم سریال هم گناه

قسمت یازدهم سریال هم گناه

قسمت دوازدهم سریال هم گناه

 

 

نظر خود را درباره «نگاهی بر سریال هم گناه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نگاهی بر سریال هم گناه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.