زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهترین تاکسی سرویس در تهران

بهترین تاکسی سرویس در تهران

تاکسی سرویس ها نقش اساسی در حمل و نقل عمومی ایفا می کنند و داشتن اطلاعات درمورد انواع تاکسی سرویس ها و خدماتشان کمک می کند تا سفر خوب و سریعی داشته باشیم.

آشنایی با انواع مختلف تاکسی ها

تاکسی های شهری 
تاکسی های زرد درون شهری بخش عمده حمل و نقل را انجام می دهند و زیر نظر "سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسرانی" هستند ، این تاکسی ها خود شامل تاکسی های گردشی ، خطی ، تلفنی و ویژه هستند که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.

تاکسی های اینترنتی 
اینگونه تاکسی مدتی است که در ایران جای خود را باز کرده اند و حتی به رقابت با تاکسی های شهری نیز پرداخته اند. روند کار این تاکسی ها به این گونه است که از طریق اپلیکیشن موبایل مخصوص آن شرکت اقدام به پیدا کردن ماشین می کنیم.

سرویس های خاص 
سرویس هایی مانند پیک های ماشین و موتور ،ترانسفر های فرودگاهی و سرویس های اجاره ون و اتوبوس نیاز های دیگر حمل و نقل را درون شهر بر طرف می کنند.

سرویس های آژانس و کرایه ماشین 
سرویس های آژانس ، تاکسی سرویس های خصوصی هستند که ممکن است در هر محله ای وجود داشته باشند و تعداد محدودی ماشین دارند. سازمان های کرایه ماشین گستره کاری بیشتری دارند و به کرایه دادن ماشین با راننده یا بدون راننده در فواصل طولانی یا کوتاه می پردازند که شامل ماشین های لوکس و معمولی است.  

خدمات و ویژگی تاکسی های شهری

تاکسی های گردشی
تاکسی های گردشی مبدا و مقصد مشخصی ندارند در سطح شهر تردد می کنند و با توجه به مسیر مسافر حرکت می کنند ، هزینه کرایه تاکسی های گردشی بر اساس تاکسیمتر محاسبه و پرداخت می شود. این تاکسی ها در روز های برفی و بارانی به محل هایی که تجمع مسافر وجود دارد هدایت می شوند تا خدمت رسانی مناسبی داشته باشند. تاکسی های گردشی به رنگ زرد و با نوار شطرنجی نارجی هستند

تاکسی های خطی
اینگونه تاکسی ها دارای مبدا و مقصد خاصی هستند که بر روی درب ماشین و تابلو موجود در پایانه درج شده است، هزینه سفر با تاکسی های شهری با برچسبی روی شیشه جلوی آن ها قابل مشاهده است. اینگونه تاکسی ها امکان استفاده دربستی را ندارند . اغلب به رنگ زرد و یا سبز فسفری هستند.

تاکسی های تلفنی
تاکسی های تلفنی در ایستگاه های مشخصی در سطح شهر توقف می کنند و براساس تماس شهروندان با مرکز پیام شرکت بهره بردار به آن مکان اعزام می شوند و پس از رسیدن مسافر به مبدا به نزدیک ترین ایستگاه واقع در محل می روند و منتظر تماس دیگری می شوند، در تمام ساعات شبانه روز در دسترس هستند و هزینه تاکسی های تلفنی نیز با تاکسیمتر محاسبه می شود. اکثر مواقع به رنگ زرد با خط مشکی هستند. از خدمات دیگر تاکسی های تلفنی می توان به انجام سرویس های درون شهری و برون شهری با اتومبیل های درخواستی ،عقد قرارداد با شرکتهای دولتی و خصوصی جهت ارائه سرویسهای روزانه، ارائه خدمات حمل و نقل ویژه سرویس پرسنل وزارتخانه ها و سازمانها، دارای رانندگان مسلط به شهرشناسی و توانمند در رانندگی فاخر ، ارائه خودروهای گروهی جهت مسافرتهای برون شهری اشاره کرد. لازم به ذکر است که شرایط آب و هوایی مانند برف و باران در هزینه تاکسی ها تاثیر می گذارد. علاوه بر تاکسی های شهری شرکت های تاکسیرانی خصوصی(تاکسی سرویس) نیز فعالیت می کنند که زیر نظر سازمان تاکسیرانی هستند و خدمات خاصی را علاوه بر آنچه در بالا به آن اشاره کردی ارائه می دهند که در زیر به آن های می پردازیم.

ویژگی های تاکسی سرویس ها

1- استفاده از رانندگان مجرب و آشنا به کلیه مناطق تهران و شهرستان و همچنین نقاط توریستی ایران
2- کلیه رانندگان دارای کارت تائیدیه رانندگاه حرفه ای هستند .
3- استفاده از خودروهای جادار و روزدنیا و مناسب و صفرکیلومتر
4- داشتن پیک موتوری
5- داشتن وانت بار حتی بهمراه کارگر
6- حمل و نقل درون شهری
7- حمل و نقل برون شهری و شهرستان وکلیه نقاط ایران
8- رزرو شبانه روزی و آنلاین
9- سرویس ادرات و نهاده

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین تاکسی سرویس در تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین تاکسی سرویس در تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.