زمان مطالعه: 1 دقیقه
پیش بینی سیمپسون ها درمورد کاملا هریس، واقعی یا غیرواقعی؟

پیش بینی سیمپسون ها درمورد کاملا هریس، واقعی یا غیرواقعی؟

با بررسی پیش بینی جدید سریال سیمپسون ها به این نتیجه می رسیم که ادعای پیش بینی این سریال، چیزی به جز یک ادعای نادرست نیست!

پیش بینی جدیدی از کارتون سیمپسون ها در فضای مجازی در حال پخش است که طبق معمول همیشه گفته می شود انتخابات 2020 آمریکا را به درستی پیش بینی کرده است. در جدیدترین ادعای اعلام شده، گردنبند و گوشواره های لیزا سیمپسون کاملا شبیه به کاملا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا است. همچنین لیزا سیمپسون در این قسمت لباسی به رنگ بنفش دارد که کاملا شبیه به لباسی است که کاملا هریس در مراسم تحلیف به تن داشته است. با آسمونی همراه باشید تا این ادعا را بررسی کنیم.

رنگ لباس و گردنبند لیزا سیمپسون در این کارتون با کاملا هریس، معاون جو بایدن در مراسم سوگند بسیار شباهت دارد و این روزها سوژه شبکه های اجتماعی شده است. اپیزود "bart to the future” از سریال سیمپسون ها در ماه مارس 2000 پخش شده است که در آن دختر خانواده سیمپسون (لیزا) آینده خود را به صورت رویا می بیند. این ادعا که لیزا سیمپسون در کارتون معاون اول رئیس جمهور می شود کاملا اشتباه است، چرا که او خود رئیس جمهور می شود. از طرفی دیگر، گردنبند مرواریدی لیزا سیمپسون کاملا شبیه به کاملا هریس در مراسم تحلیف می باشد.

سیمپسون ها و کاملا هریس
سیمپسون ها و کاملا هریس

همانطور که قبلا در آسمونی به آن اشاره کرده ایم، تقریبا تمام سیاستمداران زن مانند هیلاری کلینتون حداقل یک بار از لباس بنفش استفاده کردند چرا که این رنگ نماد اتحاد و صلح است. در این سریال اتفاق های بیشماری وجود دارد که در واقعیت خلاف آن اتفاق افتاده است.

سیمپسون ها و کاملا هریس
سیمپسون ها و کاملا هریس

چرا نباید تصور کنیم سریالی که بیش از 35 سال در حال ساخته شدن است احتمال تشابه رویداد وجود دارد؟

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «پیش بینی سیمپسون ها درمورد کاملا هریس، واقعی یا غیرواقعی؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره پیش بینی سیمپسون ها درمورد کاملا هریس، واقعی یا غیرواقعی؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.