زمان مطالعه: 1 دقیقه
ارسال SMS از طریق کامپیوتر

ارسال SMS از طریق کامپیوتر

در این پست از آسمونی روش ارسال اس ام اس از طریق کامپیوتر و مدیریت گوشی از طریق کامپیوتر را آموزش می دهیم.

چگونه با کامپیوتر SMS بفرستیم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در حال کار با لپتاپ یا کامپیوتر باشید و مجبور باشید برای کسی از طریق گوشی خود اس ام اس ارسال کنید و به این فکر افتاده باشید که آیا راهی هست تا تمام این کار ها را با لپتاپ انجام دهم؟ در این پست از آسمونی روش ارسال اس ام اس از طریق کامپیوتر و مدیریت گوشی از طریق کامپیوتر را آموزش می دهیم. ما برای این کار برنامه ی AirDroid را به شما پیشنهاد میکنیم.

آموزش تصویری ارسال پیام با کامپیوتر یا لپ تاپ

ارسال SMS از طریق کامپیوتر
ارسال SMS از طریق کامپیوتر
1- ابتدا برنامه ی AirDroid را بر روی گوشی و کامپیوتر خود نصب کنید. ( از طریق آدرس www.AirDroid.com ) اطمینان حاصل کنید که هر دو دستگاه به یک شبکه WIFI متصل هستند. پس از دانلود و نصب برنامه در گوشی و کامپیوتر خود ابتدا نیاز دارید تا حساب کاربری جدیدی ایجاد کنید. ( بر روی گزینه ی Sign up کلیک کنید )  

 

قبل از شروع کار باید بگوییم که قابلیت ارسال اس ام اس در این برنامه فقط در دستگاه های اندرویدی در دسترس است و این قابلیت در ios وجود ندارد.

 

sending-sms-with-pc
sending-sms-with-pc
2- ایمیل و رمز را وارد کنید نام مستعار انتخاب کنید و بر روی Next کلیک کنید. و پس از آن وارد ایمیل خود شوید کد تایید ایمیل برای شما ارسال شده است آن را در قسمت بعد وارد کنید. تبریک ، حساب کاربری شما ایجاد شد. حالا به برنامه برگردید و با استفاده از ایمیل و رمز وارد حساب کاربری تان شوید. ( هم در گوشی و هم در کامپیوتر )  
ارسال SMS از طریق کامپیوتر
ارسال SMS از طریق کامپیوتر
3- روی گزینه ی Nearby کلیک کنید تا دستگاه های نزدیک را بیابید. پس از آن بر روی گزینه ی Search کلیک کنید تا دستگاه های مجاور جستجو شوند.  
sending-sms-with-pc
sending-sms-with-pc
4- پس از اتمام جستجو در صورتی که بیش از یک دستگاه در لیست وجود داشت ، دستگاه مورد نظرتان را انتخاب کنید.  
ارسال SMS از طریق کامپیوتر
ارسال SMS از طریق کامپیوتر
5- پس از اتصال می توانید از گزینه هایی که در بالا مشخص شده است برای بررسی اعلانات ، خواندن و ارسال پیامک ، بررسی تاریخچه تماس ها و مشاهده مخاطب ها استفاده کنید.

*مشکلات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید*

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ارسال SMS از طریق کامپیوتر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ارسال SMS از طریق کامپیوتر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.