کشور چین یکی از مهمترین مقاصد گردشکری در جهان می‎باشد که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور چین و با انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی به آن سفر می‎کنند. داشتن جاذبه‎ های گردشگری فراوان سبب شده تا این کشور از محبوبیت زیادی در زمینه گردشگری برخوردار شود و جهانگردان زیادی برای سپری کردن تعطیلات خود به این کشور سفر کنند.

علاوه ‎بر جاذبه‎ های گردشگری تاریخی و طبیعی که در این منطقه از جهان وجود دارد در کشور می‎توان تعداد قابل توجهی از جاذبه‎ های گردشگری را مشاهده کرد که مخصوص کودکان می‎باشند و برای افرادی که با استفاده از تور چین و با انجام پرواز خارجی و پرواز داخلی به این منطقه سفر می‎کنند می‎تواند بسیار مفید باشد و برای کودکان آنها محیطی هیجان انگیز محسوب شود.

ch
ch

در ادامه به معرفی برخی از برترین جاذبه‎ های گردشگری موجود در این کشور که برای کودکان ساخته شده است اما اگر بخواهیم تور چین بگیریم و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این کشور سفر کنید با ما در ادامه همراه باشید.

منطقه تفریحی چایم لانگ

این منطقه تفریحی که در شهر گوانچو چین قرار گرفته است به دلیل داشتن جذابیت‎های زیادی به عنوان یکی از بهترین جاذبه ‎های گردشگری در این کشور محسوب می‎شود که افراد می‎توانند به همراه خانواده خود به دیدن از آن بپردازند و در آن لحظاتی منحصربفرد و خاصی را سپری کنند.

 این مکان یکی از بهترین مکان‎هایی است که می‎توانید در صورت سفر به این کشور از طریق استفاده از تور چین و با انجام پرواز خارجی و یا پرواز داخلی با با کودکتان به آن بروید و از تفریحات و جاذبه ‎های موجود در آن دیدن کنید. برای این که بتوانید به دیدن این مکان بروید باید به منطقه پان یو بروید.

 در این منطقه گردشگری چندین بخش اصلی قرار گرفته است که می‎توان بخش‎های پارک سافاری زیانگ جیانگ و بهشت چایم لانگ را از اصلی‎ترین بخش‎های موجود در این منطقه به حساب آورد.

همه ساله هزاران گردشگری که به همراه خانواده خود با تهیه تور چین و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از چین سفر می‎کنند به این منطقه خواهند آمد تا از جاذبه‎ های دیدنی موجود در این مکان دیدن بعمل آورند. علاوه‎بر بخش‎های گفته شده می‎توان به پارک آبی چایم لانگ که دارای وسعتی بالغ‎بر 40000 متر مربع می‎باشد اشاره کرد.

 این پارک آبی با داشتن چنین وسعتی توانسته لقب بزرگترین پارک آبی آسیا را به خودش اختصاص دهد که در آن می‎توان انواع مختلفی از ورزش‎ها و سرگرمی‎های آبی را مشاهده نمود. در این منطقه می‎توانید به سیرکی که در آن طراحی شده است نیز بروید و از نمایش‎هایی که در آن اجرا خواهد شد دیدن بعمل آورید و لحظاتی مفرح و لذت‎بخش را در آن سپری کنید.

یکی از مزیت‎های این منطقه آن است که هم برای بزرگسالان جذاب است و هم برای کودکان از این‎رو در طول لحظاتی که در این مکان سگری می‎کنند بیشترین لذت را خواهند برد.

در پارک کروکودیل چایم لانگ از بیش از 100000 کروکودیل نگهداری می‎شود که بیش از 70 درصد کروکودیل‎های کشور چین را به خودش اختصاص داده است. علاوه‎بر اینها در این منطقه زمین گلفی نیز وجود دارد که دارای 12 درصد یک مایل مربع وسعت دارد و افراد زیادی برای انجام بازی گلف به آن مراجعه می‎کنند.

این زمین گلف با داشتن چنین مساحتی یکی از بزرگترین زمین‎های گلف در جهان محسوب می‎شود که در این منطقه از کشور چین قرار گرفته است. در صورتی که به این کشور سفر کردید پیشنهاد می‎شود حتما به دیدن این مکان تفریحی در این کشور بروید و لحظات خوشی را سپری کنید.

 

جاذبه های گردشگری در اروپا که در سازمان جهانی یونسکو به ثبت رسیدهاند

اروپا به دلیل داشتن انواع مختلفی از جاذبه‎های گردشگری از دیزباز تا کنون مورد توجه افراد زیادی در سرتاسر جهان بوده است و همه ساله افراد زیادی برای دیدن این جاذبه‎ های گردشگری با استفاده از تور اروپا و با خرید بلیط هواپیما به این منطقه از جهان سفر می‎کنند.

در این منطقه از جهان کشورهای مختلفی قرار گرفته است که هرکدام از آنها دارای جاذبه‎های گردشگری متوع و متعددی می‎باشند و وجود این نوع جاذبه‎ های گردشگری سبب تا این منطقه به عنوان یکی از مقاص گردشگری در جهان شناخته شود و افراد زیادی با استفاده از تور اروپا و با انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کنند.

u
u

در برخی از کشورهای موجود در منطقه اروپا جاذبه‎ های گردشگری وجود دارد که از اهمیت ویژه‎ای برخوردار می‎باشند و نام آنها را می‎توان در میان فهرست آثار سازمان جهانی یونسکو مشاهده کرد. در ادامه به معرفی برخی از این آثار مهم که در این منطقه از جهان قرار گرفته است و همه ساله افراد زیادی را که با استفاده از تور اروپا و با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر می‎کنند را به سمت خود می‎کشاند خواهیم پرداخت. در  صورتی که تمایل دارید با این آثار آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

ساگرادا فانیلیا در کشور اسپانیا

در کشور اسپانیا یک اثر و جاذبه گردشگری وجود دارد که توسط معماری مشهور با نام آنتونیو گائودی طراحی و ساخته شده است. امروزه این بنا به عنوان یکی از مهمترین آثار و جاذبه‎های گردشگری در این کشور شناخته می‎شود و افراد زیادی برای دیدن آن با استفاده از تور اروپا ترکیبی از فرهنگ ها و خرید بلیط هواپیما موفق به انجام پرواز خارجی به این کشور می‎شوند تا این جاذبه گردشگری را از نزدیک مشاهده کنند.

ساگرادا فامیلیا یکی از کلیساهایی در کشور اسپانیا می3باشد که این معمار مشهور در 15 سال آخر عمرش در حال ساخت و طراحی آن بوده است. این معمار اسپانیایی آثار دیگری چون کازا بالیو و پارک گوئل را نیز طراحی کرده است که آن دو نیز به عنوان آثار ثبت شده در فهرست آثار سازمان جهانی یونسکو در نظر گرفته شده ‎اند.

نکته قابل توجه در رابطه با این کلیسا و بنا آن است که ساخت آن از سال 1882 آغاز شده است و با توجه به پیش بینی‎های انجام شده تا ده سال آینده ممکن است ساخت آن به طول بی‎انجامد. همه ساله گردشگران زیادی در طول سفرشان به ایتن منطقه از طریق تور اروپا و با خرید بلیط بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی از این بنای بی‎نظیر دیدن خواهند کرد.

همانطور که گفته شد این بنا یکی از مهمترین آثار و جاذبه ‎های موجود در این کشور می‎باشد که با توجه به آمار منتشر شده همه ساله بیش از 2.8 میلیون گردشگر که با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کرده‎اند در طول سفرشان از این جاذبه گردشگری دیدن بعمل آورده‎اند. همین موضوع سبب شده تا این بنا به یکی از پربازدیدترین جاذبه ‎های کشور اسپانیا و جهان تبدیل شود.

این بنا که بدست پاپ بندیکت شانزدهم تقدیس شده است مورد توجه بسیاری از مسیحیان بوده است و به دلیل تقدیس شدن این کلیسا به دست این فرد مورد توجه واقع شده است. معمار مشهور اسپانیایی ساخت این کلیسا را یکی از وظایف دینی خود می‎دانسته و با توجه به این موضوع بخش عمده‎ای از هزینه‎ های مورد استفاده برایث ساخت این بنا را از منبع درآمد خود پرداخت کرده است. وسعت اینبنا به قدری است که 13000 نفر می‎توانند به شکلی همزمان در آن حضور پیدا کنند. این بنا یکی از بهترین و باشکوه‎ترین کلیساهای اسپانیا می‎باشد.

 

مهمترین وقایعی که در شهر پاریس اتفاق افتاد

در صورتی که قصد دارید به یک سفرخارجی بروید پیشنهاد می‎شود با تهیه تور فرانسه و با استفاده از بلیط خارجی به شهر پاریس سفر کنید. این شهر به دلیل داشتن جاذبه‎ های گردشگری فراوان همه ساله پذیرای هزاران مسافری خواهد بود که برای دیدن جاذبه‎ های موجود در این شهر با استفاده از تور فرانسه و با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر می‎کنند.

p
p

این شهر در گذشته نقش‎های بسیار تاثیرکذاری برروی رویدادهای مهمی که در این منطقه از جهان شکل گرفته است تاثیراتی چشمگیر داشته است. در ادامه به معرفی برخی از این نوع وقایع مهم که در شهر پاریس صورت گرفته است خواهیم پرداخت. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری را در این رابطه بدست آورید با ما در ادامه همراه باشید.

انقلاب فرانسه

این رویداد یکی از مهمترین اتفاقاتی بوده است که در این کشور رخ داده است. این انقلاب که به مدت 10 سل به طول انجامید افراد زیادی جان خود را از دست دادند و ساکنین این منطقه از جهان سالهای پرآشوب و خونینی را پشت سر گذاشتند.

 از این انقلاب آثاری به جای مانده است که با استفاده از تور فرانسه و با تهیه بلیط خارجی و با انجام پرواز خارجی می‎توانید به این شهر سفر کنید و از آنها دیدن بعمل آورید. در پی این سالهای جونین و پرآشوب سلطنت مطلق لویی چهاردهم و سیستمی که با نام فئودال و زمین‎داری در این کشور رواج داشت به پایان رسید. ناپلئون بناپارت که در این انقلاب فردی تاثی گذار بود در انتها به عنوان امپراتور این کشور به جکومت بر مردم پرداخت.

شهر پاریس که در این انقلاب نقشی چشمگیر داشته است یکی از شهرهای گردشگری در جهان می‎باشد که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور فرانسه و با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی برای دیدن جاذبه‎ های گردشگری موجود در این شهر یه این منطقه از کشور فرانسه سفر خواهند کرد.

 در طی این انقلاب ساکنین این کشور تصمیم داشتند تا با نظام شاهنشاهی مبارزه کنند و به حقوق سیاسی و اجتماعی خود دست پیدا کنند. این انقلاب که در آن افراد زیادی جان خودشان را از دست دادند و بسیار پرهزینه به نظر می‎رسید در نهایت به تغییر نظام حکومتی این کشور انجامید.

 در صورتی که تمایل دارید از این شهر دیدن کنید و اینکه چگونه تور فرانسه بگیریم و با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به شهر پاریس سفر کنید و از جاذبه‎های گردشگری موجود در آن دیدن بعمل آورید.

با به ثمر نشستن این انقلاب در سرتاسر اروپا انقلاب‎های دیگری نیز شکل گرفت که اکثر آنها از این انقلاب الهام گرفته شده بودند. زندان باستیل که در پاریس قرار دارد و در آن زندانیان سیاسی نگهداری می‎شد در سال 1789 توسط مردم فتح شد و زندانیان آن آزاد شدند.

 برای دیدن آثار به جای مانده از این انقلاب می‎توانید با استفاده از بلیط خارجی و با انجام پرواز خارجی به شهر پاریس سفر کنید تا علاوه‎بر بازدید از جاذبه‎ های موجود در این شهر اطلاعات بیشتری نسبت به این شهر تاثیراتی که برروی کشور فرانسه داشته است بدست آورید.

آزادی زندانیان این زندان سیاسی یکی از اقداماتی بود که بسیاری از افراد آن را بنیادی برای انقلاب فرانسه دانسته‎اند و امروزه این رویداد به عنوان یکی از مهم‎ترین و تاثیزگذارترین وقایع تاریخی در پاریس و جهان به حساب خواهد آمد.

 امروزه نیز شهر پاریس در کشور فرانسه و در منطقه اروپا نقشی قابل توجه ایفا خواهد کرد و در بسیاری از تغییراتی که در این منطقه به وقوع می‎پیوندد حضوری فعال و چشمگیر دارد. در صورت تمایل به انجام سفر خارجی پیشنهاد می‎شود حتما به این شهر زیبا سفر کنید.

 

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین جاذبه گردشگری در تور چین و اروپا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین جاذبه گردشگری در تور چین و اروپا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.