زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهترین مشاور املاک در تهران

بهترین مشاور املاک در تهران

مشاور املاک از تجربه و مهارت کافی در زمینه خرید و فروش و اجاره مسکن برخوردار بوده و شما می توانید به جای مراجعه به اشخاص از مجموعه های حرفه ای جهت معاملات ملکی

مشاورین املاک تهران , مشاور املاک , مشاوران املاک , مشاور املاک تهران , مشاورین املاک
مشاورین املاک تهران , مشاور املاک , مشاوران املاک , مشاور املاک تهران , مشاورین املاک

ویژگی های مشاور املاک خوب

مشاور املاک یک شغل حرفه ای است و هر تیمی در این زمینه فعالیت می کند باید استاندارد های شخصی را راعایت کند. برای پیدا کردن یک مشاور مسکن قابل اطمینان به این موارد توجه کنید، قبل از هر چیزی رزومه آن شخص یا تیم را بررسی کنید و از درست بودن آن اطمینان حاصل کنید. مشاوره املاک خوب سعی میکند بیشتر به حرف شما گوش دهد و نیاز های شما را به صورت کامل ارزیابی کند و با توجه به آن ها تعدادی پیشنهاد معقول جلوی شما بگذارد، منفی باف نیست و سعی نمی کند فکر شما را به منصرف شدن از خرید سوق دهد، اطلاعات عمومی بالایی دارد و پر حرفی نمی کند.

بهترین مشاوره املاک تهران
بهترین مشاوره املاک تهران
بهترین مشاور املاک تهران

خدمات مشاور املاک 

  1. انجام بازاریابی و تحقیقات بازار در حوزه مسکن.
  2. ارائه انواع مدل های فروش.
  3. انعقاد انواع مبایعه نامه و اجاره نامه و ارائه کدرهگیری.
  4. بازدید از پروژه ها و ارائه گزارش کارشناسی و کشف قیمت پایه فروش.
  5. اجرای کمپین تبلیغاتی برای پروژه های ساختمانی بزرگ.
  6. پیگیری کلیه امور مربوط به شهرداری مانند اخذ جواز، پایان کار، مفاصاحساب و …
  7. انجام امور مربوط به دفترخانه اسناد رسمی، نقل و انتقال و دارایی.
  8. مستند سازی پروژه های مختلف.
  9. ارائه خدمات مشاوره در حوزه خرید و فروش املاک با کاربری‌های گوناگون.

قیمت مشاور املاک

حق کمیسیون مشاور های املاک بر اساس مصوبه صنف مشاوران املاک محاسبه می شود که در زیر به صورت خلاصه به توضیح آن پرداخته ایم. حق کمیسیون معاملات خرید و فروش : مشاوران املاک در معاملات خرید و فروش کمتر 500 میلیون تومان 0.5 درصد را از فروشنده و 0.5 درصد را از خریدار دریافت می کنند. اگر قیمت معامله بیشتر از 500 میلیون تومان بود بنگاه مشاوره املاک از 500 میلیون 0.5 درصد و از مازاد آن 0.25 درصد از طرفین دریافت می کند. البته علاوه برا این 0.5 درصد، 0.09 درصد از دستمزد بنگاه برای مالیات، به آن اضافه می شود. حق کمیسیون معاملات رهن و اجاره : حق کمیسیون مشاوران املاک برای اجاره ملک 25 درصد از اجاره ماهیانه است که در قرار داد ثبت شده. برای رهن نیز ابتدا باید قیمت رهن را به اجاره تبدیل کرده به صورت رو به رو و بعد به پرداخت کمیسیون اقدام کرد : هر یک میلیون تومان مبلغ رهن در 30 ضرب شده و 20 درصد عدد به دست آمده به همراه 9 درصد مالیات به عنوان حق کمیسیون به بنگاه پرداخت می شود.   شما همچنین می توانید با مراجعه به سایت اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران اطلاعات جامع و کامل تری دریافت کنید که در معاملات شما کمک شایانی میکند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین مشاور املاک در تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین مشاور املاک در تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.