زمان مطالعه: 1 دقیقه
طرز تهیه چای به

طرز تهیه چای به

به پخته و بخارپز برای عفونت ریه بسیار مفید است و می‌تواند در تقویت سیستم تنفسی مفید باشد. روزی دو بار این چای را در فصل سرما میل کنید.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

میوه به یکی از میوه‌های مفید فصل پاییز و زمستان است. به، فیبر زیادی دارد که این فیبر می‌تواند برای کاهش اسید اوریک و کلسترول مفید باشد. در این بخش از آسمونی همراه باشید. تا طرز تهیه چای به و به پخته را به شما آموزش دهیم. این چای را می‌توانید روزی دو الی سه بار در روز میل کنید.

به پخته ؛ تقویت سیستم تنفسی و عفونت ریه + طرز تهیه چای به
به پخته

به پخته

ویتامین C موجود در به بخصوص به صورت پخته یا چای و دمنوش، برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است. رنگ زرد میوه به، نشان دهنده وجود بتاکاروتن و پیش ساز ویتامین A است که می‌تواند برای شادابی پوست و پیشگیری از انواع سرطان مفید باشد.

دانه‌های میوه به اگر در آب گرم قرار گیرند موسیلاژ موجود در آن آزاد می‌شود و این ترکیبات ژله‌ای برای التهاب تارهای صوتی و ریه مفید است.

استفاده از دمنوش و چای به می‌تواند از فشار خون و کلسترول خون کم کند و از ایجاد لخته‌های خونی که عامل سکته و در نتیجه بیماری‌ها و مشکلات بسیاری را ایجاد می‌کند جلوگیری کند.

در اینروزها که درگیر مشکلات آلودگی هوای شهرهای بزرگ صنعتی هستیم، به پخته و چای به را فراموش نکنید. به را می‌توان هم در مایکرو و هم در کمی آب جوش آن را پخت.

طرز تهیه چای به

چند عدد به را به اندازه لازم شسته و ۴ قاچ کنید سپس با طرف درشت رنده، به را رنده کنید و یا خلال ریز کنید و آن‌را درون سینی و یا روی پارچه تمیزی به مدت ۲ روز قرار دهید تا رطوبت به  کم شود و تغییر رنگ پیدا کنند و تیره‌تر شوند.

حالا تابه‌ای مناسب را روی گاز قرار دهید تا گرم شود و به‌های خرد یا خلال شده را درون تابه بریزید و بدون روغن آن‌ها را تفت دهید تا رنگ به‌ها کاملا تیره شود و مانند چای خشک شوند.

بعد از اینکه به‌ را به صورت کامل خشک کردید برای هر نفر ۱ قاشق از به خشک را درون قوری بریزید در صورت تمایل می‌توانید دانه هل پوست کنده و یا چوب دارچین را نیز  به چای اضافه کنید.

در صورت استفاده از دارچین نباید از پودر دارچین استفاده کنید، زیرا پودر دارچین رنگ چای به را کدر می‌کند. سپس آب جوش را روی به خشک بریزید و به مدت ۲۰ دقیقه اجازه دهید تا چای به دم بکشد و به‌های خشک رنگ پس دهند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «طرز تهیه چای به» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره طرز تهیه چای به فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.