زمان مطالعه: 2 دقیقه
جزئیات و نکات مهم درباره تقویت مو

جزئیات و نکات مهم درباره تقویت مو

از اجزاء و قسمت‌های مهم چهره که زیبایی شما را می‌سازد، مو می‌باشد که اگر دچار ریزش و یا هر گونه آسیب دیگری...

از اجزاء و قسمت‌های مهم چهره که زیبایی شما را می‌سازد، مو می‌باشد که اگر دچار ریزش و یا هر گونه آسیب دیگری شود از زیبایی چهره نیز کاسته خواهد شد. عواملی همچون تغذیه نامناسب، استرس، کمبود ویتامین، افزایش سن، بارداری و دیابت و... سبب آسیب و ریزش شدید مو می‌شوند. همچنین موارد بسیاری دیگری وجود دارد که باعث ضعیف و سست شدن تارهای مو و ریزش مو می‌شود که شما با اکثر این عوامل آشنا هستید. عوامل ضعیف کننده مو همچون سشوار و اتو کشیدن موها، رنگ و دکلره کردن، شستشو بیش از حد با شامپو و تقویت کننده‌های نامناسب و شانه کردن موهای خیس و... می‌باشند. برای رفع و جلوگیری از این مشکلات باید به تقویت مو به روش‌های مختلف و درست پرداخت و برای جلوگیری از ریزش مو راه‌های مناسبی را به کار گرفت. در این مقاله سعی بر این شده تا جزئیات و نکات مهم در تقویت مو شرح داده شود. قابل ذکر است که انواع روش تقویت مو وجود دارد که یکی از آن روش‌ها استفاده از روغن، سرم و کراتینه‌های مو می‌باشد. در ادامه بیشتر با روش‌ها و نبایدهای موجود برای تقویت مو آشنا می‌شوید.



جزئیات و نکات مهم درباره تقویت مو
جزئیات و نکات مهم درباره تقویت مو

انواع روش تقویت مو و نبایدهای آن

برای تقویت مو روش‌های مختلفی وجود دارد که طبق مطالعات انجام شده استفاده از انواع روغن، ماسک و کراتینه مو همچون روغن آرگان دکتر اسکین، سرم کراتینه مو نوبلز و ماسک مو کراتینه اجیلایز یونیکا از بهترین روش‌های تقویت مو می‌باشد که هر کدام از آن‌ها دارای خواص و ویژگی‌هایی است که باعث رفع آسیب و جلوگیری از ریزش مو خواهد شد. همچنین نبایدهایی درباره‌ی مو وجود دارد که باعث تقویت مو نیز می‌شود. این نبایدها شامل مواردی چون شستشوی هر روز مو، استفاده از مواد شیمیایی، استفاده زیاد از سشوار و اتو مو و شانه کردن مو زمانی که خیس است، می‌باشد. با انجام ندادن این نبایدها نیز می‌توانید از آسیب موهای خود جلوگیری کرده و باعث تقویت مو شوید. در ادامه با ویژگی و خواص این تقویت کننده های مو آشنا می‌شوید.



pirakade
pirakade

روغن آرگان دکتر اسکین تقویت کننده مو

روغن آرگان دکتر اسکین یکی پر فروش‌ترین انواع تقویت کننده مو می‌باشد که دارای خواص کاربردی و مهمی همچون افزایش رشد مو، ترمیم موهای آسیب دیده، از بین بردن موخوره‌های مو و آبرسان قوی مو و... می‌باشد. با استفاده از سرم مو Skin Doctor می‌توانید رشد موهای خود را افزایش دهید و باعث تقویت مو شوید. پیراکده به عنوان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی انواع کراتینه و روغن مو را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند.



سرم کراتینه مو نوبلز

سرم کراتینه مو نوبلز یکی دیگر از تقویت کننده های مو می‌باشد که مانع از بین رفتن رطوبت و نرمی مو می‌شود. همچنین از کراتینه مو Noble’s به عنوان روشن کننده، تقویت کننده و ترمیم کننده موهای آسیب دیده استفاده می‌شود. روش استفاده از سرم مو نوبلز به این صورت است که بعد از آن که موهای خود را با شامپو به خوبی شستشو دادید، سرم نوبلز را بر روی موهای خود ریخته و با دست خود ماساژ دهید و بگذارید تا کامل خشک شود.



جزئیات و نکات مهم درباره تقویت مو
جزئیات و نکات مهم درباره تقویت مو

ماسک مو کراتینه اجیلایز یونیکا

ماسک مو کراتینه اجیلایز یونیکا به عنوان یکی از تقویت کننده های مو با قیمت مناسب در فروشگاه پیراکده به فروش می‌رسد که دارای خواص و ویژگی‌های نیز می‌باشد که در قسمت پایین شرح داده شده است:

·         صاف کننده‌ی موهای فر و مجعد

·         احیا و ترمیم کننده موهای آسیب دیده

·         تقویت کننده قوی مو

·         افزایش رشد مو

·         مرطوب و نرم کننده مو



قیمت سرم مو کراتینه

انواع ماسک، روغن و سرم مو کراتینه به سبب کاربرد عالی که دارد با قیمت بالایی در بازار عرضه می‌شوند. پیراکده در تلاش است برای کسب رضایت و اعتماد مشتری انواع سرم مو کراتینه و یا روغن مو آرگان را با کیفیت و با قیمت مناسب عرضه دارد. برای کسب اطلاعا بیشتر می‌توانید با یکی از راه‌های ارتباطی زیر با متخصصین پیراکده تماس حاصل فرمایید.

09362423974 – 02634649738 pirakade.ir

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «جزئیات و نکات مهم درباره تقویت مو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره جزئیات و نکات مهم درباره تقویت مو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.