زمان مطالعه: 5 دقیقه
لباس مناسب برای زیباتر به نظر رسیدن خانم ها

لباس مناسب برای زیباتر به نظر رسیدن خانم ها

چند نکته و راه حل برای خوب و زیبا به نظر رسیدن خانم ها به نظر می رسد که نارضایتی و ناخشنودی همیشگی و دائمی از...

 

چند نکته و راه حل برای خوب و زیبا به نظر رسیدن خانم ها

به نظر می رسد که نارضایتی و ناخشنودی همیشگی و دائمی از اندام و ظاهر خود، بخشی از زن بودن است. ممکن است از شنیدن این که شخص مشهور لاغر اندامی از پاهای (عالی!) خود می نالد، تعجب کنیم و از خودمان ناامید بشویم؛ بیشتر ما وقتی در آینه به خودمان نگاه می کنیم ناراحت می شویم.

در این باره  راه حل های خوبی داریم. نیازی نیست که شما بدنی افسانه ای و شگفت آور داشته باشید تا خوب و زیبا به نظر برسید. رمز کار در این است که بدانید چگونه قسمتهایی از بدنتان را که از آن متنفر هستید پنهان کنید و چگونه بخش هایی را که دوست دارید، برجسته و پر رنگ کنید. لی فلدن نویسنده آیا این لباس من را چاق نشان می دهد؟ قوانین قطعی برای لاغر دیده شدن برای هر اندازه و قد و شکلی، این کار را "زیبایی و مد پنهان کردن" می نامد. او می گوید: «شما باید با این فرض شروع کنید که هیچکدام از ما عالی نیستیم. قاعده اصلی این است که بخش های مثبت را برجسته کنید و به آن اهمیت بدهید و توجه دیگران را از عیب های قابل مشاهده خودتان منحرف کنید.» و این کلید خوب و زیبا ظاهر شدن است، مهم نیست که شکل بدن شما چگونه است.

هدف این است که ظاهری متناسب و همسان از سر تا کف پا نشان بدهید، در نتیجه بدن شما به جای مجموعه ای از خصوصیات و شکل های جداگانه، مانند یک مجموعه یکپارچه و متحد به نظر می رسد. مری لو آندره، مشاور انتخاب لباس و نویسنده کتاب آماده برای پوشیدن – راهنمای تخصصی برای انتخاب و استفاده از قفسه لباس خود، می گوید: «چشم به دنبال هرجایی که تناسب و شکستگی خطوط و تقارن و تعادل وجود دارد می رود.» بنابراین اگر لبه انتهایی ژاکت شما به سمت راست، جایی که ران های شما پهن تر است پایین برود، چه حدسی می زنید؟ ران های شما بسیار بزرگ به نظر می رسد. اگر لبه پایین لباس کمی بالاتر باشد، مثلا در بالای ران، در این صورت چشم به سمت نقطه لاغرتر متمرکز می شود.

حیله ها و روش هایی ساده برای لاغر به نظر رسیدن

لباس هایی که متناسب با بدن شما نیستند نیز توجه را به خود جلب خواهد کرد، البته نه به شکل خوبی. خواه زنی ریزه اندام در آستین های بسیار بلند ژاکت خود غرق بشود، یا دختری چاق ژاکتی بسیار تنگ بپوشد، این عدم تناسب کاملا به چشم می خورد و فشن را طلب می کند.

تعادل و تقارن کل بدن را فراموش نکنید. هر بخشی که با بقیه متناسب نباشد، چشم را به خود جلب می کند. یک پلوور کشباف کلفت با دامن نازک و توری و شل؟ چکمه های گشاد و بزرگ با شلوار نخی گشاد؟ قسمت های معینی ممکن است بزرگ باشد، اما آنها را بدون تطابق و تناسب در رنگ و پارچه درکنار هم قرار ندهید.

خوب لباس پوشیدن تنها این نیست که شما قسمتهایی از بدن خود را که از آن متنفر هستید مخفی کنید، شما همچنین باید به نکات مثبت بدن خود اهمیت بدهید. جزئیات کوچک می تواند تغییرات بزرگی را ایجاد کند. شما به دستمزد و درآمد یک ستاره سینما یا طراح لباس نیاز ندارید تا به آن دست پیدا کنید. فلدن می گوید: «یقه لباس می تواند چنین تغییری را ایجاد کند. یقه ای که پایین تر است یا گشادتر و بازتر است، می تواند گردن شما را بلندتر و صورت شما را لاغرتر نشان بدهد. وقتی که گردن شما بلندتر به نظر برسد، کل بدن شما لاغرتر به نظر می آید.»

از نظر آندره این کار می تواند به سادگی باز کردن چین یک بلوز باشد. او می گوید:«بسیاری از زنان دامن های خود را چین می دهند، در نتیجه پارچه مثل خوشه جمع می شود و نظر را به آن قسمت جلب می کند و در نتیجه چاق تر به نظر می رسند. آن را باز کنید و همچنین می توانید تمام قسمت میانی را بکشید و صاف کنید.»

کندال فار، نویسنده مهارت پشت صحنه فشن برای خلق چهره منحصر به فرد شما، رمز  این کار را در تناسب یا سازمان دادن خوب می داند. او می گوید تغییرات می تواند قسمتی از بدن را از قابل قبول به عالی تبدیل کند:« و در این دام نیفتید که چیزی را تنها به خاطر اینکه پنجاه درصد تخفیف دارد بخرید. اغلب اوقات حقیقتا دلایل خاصی برای حراج وجود دارد.» ممکن است وقتی که قیمت آن کامل باشد، رنگ، اندازه و سبک و مد لباس از نظر هر زنی که آن را پرو کند به نظر خوب نباشد. زنان خوش سلیقه می دانند که چه انواعی را انتخاب کنند که برای آنها مناسب باشد.

لازم نیست که شما بدن عالی داشته باشید تا بسیار خوب به نظر برسید. لباس هایی را بپوشید که شکل خاصی از بدن شما را که مناسب است جلوه بدهد و در این صورت شما زنی با سبک و سلیقه ای خوب خواهید بود، مهم نیست چه سایزی هستید.

اشخاصی با اندام گلابی شکل یا افراد ریزه اندام

اگر اندامی گلابی شکل دارید چگونه لباس بپوشید؟

اگر شما هیکلی مانند گلابی داشته باشید، زمانی که به فروشگاه لباس می روید نیمه پایین بدن شما نحوه انتخاب لباس شما را تعیین می کند و بر آن اثر می گذارد. ران و پشت بدن شما انحنای انکار ناپذیری دارد که شانه ها و سینه شما را در مقایسه با آن کوچک نشان می دهد. راه حل این است که تفاوت مشخص و در معرض دید بین دو نیمه بالا و پایین بدن خود را پنهان کنید و بپوشانید. چگونه؟ با انتخاب سبک ها و مدل هایی که پهنا و بزرگی پایین بدن شما را کم رنگ نشان بدهد.

اگر ریزه اندام هستید چگونه لباس بپوشید؟

شما بارها این مشکل را داشته اید: لباس عالی برای خود پیدا کرده اید، اما آن لباس برای مدلی خیلی بزرگتر درست شده است. راه حل این است که در بخش سایزهای کوچک خرید کنید. تمام فروشگاه های بزرگ اصلی بخش هایی پر از لباس هایی دارند که مخصوصا متناسب با شما طراحی شده است. روش شما برای خرید باید جستجوی لباس هایی باشد که هیکل شما را بلندتر و بزرگ تر نشان بدهد.

اندام های پسر مانند و افراد دارای اضافه وزن

اگر هیکلی مانند پسران دارید چگونه باید لباس بپوشید؟

از آنجائی که اندام شما -مستقیم و راسته از بالا به پایین- شکل ایده آل و مطلوب رایج برای مدل ها است، بیشتر مدل های دامن و شلوار برای شما کاملا مناسب و خوب خواهد بود. بزرگترین مشکل شما نبود و عدم وجود بخش میانی معین و مشخص است. بدون سینه یا ران های برجسته و برآمده، تشخیص دادن و نشان دادن کمرتان مشکل است و شما ممکن است مانند یک پسر به نظر برسید. برای بهتر نشان دادن اندام خود، به دنبال لباس هایی باشید که اندام شما را زنانه تر نشان می دهد.

اگر دارای اضافه وزن و سایز هستید چگونه لباس بپوشید ؟

زنانی که دارای اضافه وزن هستند، سرانجام این فرصت را پیدا کرده اند تا گزینه های بیشتری در انتخاب لباس داشته باشند و در حال حاضر لباس های زیبا، شیک و مد روز در سایزهای بزرگتر هم در دسترس است. اما هنوز هم بسیاری از زنان گمان می کنند که داشتن اندام بزرگتر به معنی پوشیدن لباس های بزرگتر و گشادتر است. مهم نیست که شما دارای چه سایز و اندازه ای هستید، قواعد و روش های تناسب اندام باز هم در مورد شما به کار می رود، لباس هایی که به صورتی نامناسب از بدن شما آویزان می شوند و برای شما گشاد هستند، تنها شما را از آنچه که واقعا هستید بزرگتر نشان می دهد. در عوض استفاده از لباس هایی که بدون احساس تنگ بودن در آنها، برآمدگی و انحنای زیادی بدن شما را کمتر نشان بدهد مناسب تر است.

نظر خود را درباره «لباس مناسب برای زیباتر به نظر رسیدن خانم ها» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره لباس مناسب برای زیباتر به نظر رسیدن خانم ها فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.