زمان مطالعه: 1 دقیقه
طرز تهیه ماسک هلو

طرز تهیه ماسک هلو

یادتان باشد هیچگاه پوست میوه ها را دور نیندازید. پوست میوه ها برای آبرسانی و جوانسازی صورت بسیار مفید است.

یکی از هلو یا شفتالو» است.

پوست صورت بگذارید و بعد از یک ربع بردارید و صورت را با آب ولرم بشویید.

انواع ماسک صورت با هلو:

 

ماسک برای سفت کردن صورت

یک هلوی رسیده را داخل یک ظرف به خوبی له کنید. سپس یک قاشق چای‌خوری عسل به آن اضافه کنید و هم بزنید. اگر پوستتان خشک است، زرده تخم‌مرغ را اضافه کنید و اگر پوستتان چرب است از سفیده تخم‌مرغ برای کاهش چربی آن کمک بگیرید. این مخلوط را هم بزنید و بعد روی صورتتان بگذارید. بعد از بیست دقیقه می‌توانید ماسک را با آب ولرم بشویید.

 

ماسک روشن‌کننده و ضدلک صورت

بافت‌های هلو را به خوبی خرد کرده یا رنده کنید. با یک قاشق ماست پرچرب و یک قاشق روغن زیتون ترکیب کرده و با یک برس نرم و تمیز روی پوست صورت و گردن پخش کنید. اجازه دهید ماسک به مدت 20 دقیقه روی پوست بماند سپس با آب ولرم شستشو دهید.

 

ماسک برای درمان چین و چروک ریز صورت

یک عدد هلو نرم و یک عدد خیار را رنده کرده و با یک قاشق روغن بادام تلخ ترکیب کنید. سپس با یک برس نرم و تمیز روی پوست پخش کنید. اجازه دهید به مدت 20 دقیقه روی پوست باقی بماند سپس با آب ولرم شستشو دهید. 

 

ماسک برای رفع خشکی پوست

سه هلوی نرم را له کنید و با یک زرده تخم مرغ و یک قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم مخلوط کنید و بر روی پوست صورت بمالید و بیست دقیقه بعد آن را با آب سرد شسته و با پنبه آغشته به گلاب، صورت را ماساژ دهید.

 

یادتان باشد هیچگاه پوست میوه ها را دور نیندازید. پوست میوه ها برای آبرسانی و جوانسازی صورت بسیار مفید است.

نظر خود را درباره «طرز تهیه ماسک هلو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره طرز تهیه ماسک هلو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.