پورتال آسمونی سایتی جامع است که روزانه در تمام زمینه های عمومی و تخصصی اطلاع رسانی دارد. آسمونی در زمینه های تخصصی با افراد متخصص در همان حوزه برای تولید محتوای اختصاصی همکاری دارد. اطلاعات موجود در پورتال آسمونی از منابع معتبر داخلی و خارجی شامل کتاب ها، مجلات، مقالات عمومی و تخصصی تهیه و ترجمه می گردد.

محتواهای اختصاصی آسمونی با ذکر  "منبع آسمونی" در انتهای محتوا مشخص شده اند و سایر محتواهایی که از منابع دیگر استفاده شده با ذکر منبع مرتبط می باشند. لازم به ذکر است پورتال آسمونی در زمینه اخبار داخلی و خارجی از منابع معتبر استفاده می کند و نام منبع در پایان اخبار درج می گردد.

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت درگاه داده آسمان می باشد، باز نشر مطالب با ذکر منبع و لینک آسمونی Asemooni.com مجاز است.


حفظ حریم خصوصی | شرایط و ضوابط | ثبت شکایات |منابع و مأخذ


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.