تبلیغات در آسمونی

آسمونی همگام با پیشرفت سئو خود در سالهای گذشته تصمیم گرفت از این موقعیت استفاده کند و کسب و کارها و محصولات متنوع و هرگونه خدمات و محصولات که نیازمند تبلیغات است را معرفی نماید و همراه خود به بالا بکشد. پس با راهکارهای متنوع تبلیغاتی آسمونی، کسب و کار خود را با تبلیغات دایرکتوری، تبلیغات رپورتاژ، تبلیغات رویدادها، تبلیغاتی بنری، تبلیغات همسان، تبلیغات بک لینک، تبلیغات متنی و … نمایش دهید و در یکی از سایت های موجود در صفحه اول گوگل دیده شوید!

هم اکنون می‌توانید در آسمونی تجربه‌ متفاوتی را در دنیای آنلاین خلق کنید.

 برای اطلاع از شرایط و قیمت آگهی ها با ما تماس بگیرید یا با تلگرام و واتس اپ شرکت در ارتباط باشید.
جهت رزرو تبلیغات در زمان خاص از قبل هماهنگی نمایید تا زمان تبلیغات اختصاصی شما فراهم شود.
آگهی های آسمونی در دستگاه های هوشمند، واکنشگرا (responsive) نمایش داده می‌شوند.

!Nobody reads ads. People read what interests them, and sometimes it’s an ad
هیچکس تبلیغات را نمیخواند، همه فقط آنچه دوست دارند را میخوانند و گاهی اوقات آن چیزها تبلیغات هستند!
Howard Luck Gossage

تبلیغات کسب و کار همانطور که از نامش پیداست مربوط به معرفی مشاغل مختلف، بهترین برند‌ها و کسب کار‌ها در حوزه‌های گوناگون و همینطور در شهر‌های مختلف است. این نوع تبلیغات در قرن 21 به سرعت تحول پیدا کرده و در قالب های مختلف ایجاد شده است. امروزه موثرترین روش تبلیغات کسب و کار، تبلیغات اینترنتی می باشد. مخاطبان زیادی در اینترنت به دنبال مجموعه‌ ها و کسب و کار‌های حرفه ای برای سفارشات در زمینه های متنوع، استفاده از خدمات و خرید کالا هستند.

بنابراین صاحبان کسب و کار‌ها و صنایع مختلف می توانند از این نوع تبلیغات که بسیار کارآمد و پر مخاطب است و در سایت پربازدید آسمونی نیز ارائه می شود، استفاده کنند و به کسب و کار خود رونق ببخشند. در واقع، تبلیغاتی که برای یک کسب و کار انجام می شود، می‌تواند در فروش محصول یا خدمات آن نیز موثر باشد. این نوع تبلیغات در آسمونی در بخشی جداگانه و در بهترین‌ ها معرفی و ایجاد می شود. آینده به کاری که امروز انجام می دهید بستگی دارد

ویژگی های تبلیغات کسب و کار در آسمــونی
  1. درج اطلاعات تماس و لوکیشن
  2. معرفی شبکه‌های اجتماعی
  3. درج آدرس وبسایت
  4. ایجاد صفحه (Page) اختصاصی (به همراه عکس، فیلم و سایر اطلاعات)
  5. نمایش در صفحات مرتبط
  6. در نظر گرفتن مخاطب هدف
  7. افزایش فروش و درآمد
تعــرفه تبلیغــات آسمــونی


مشاوره و سفارش تبلیغــات در آسمــونی

از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید

  021-44704941
  ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 - پنجشنبه ها 9 الی 13
Asemooni_Admin@
 info@asemooni.com

 


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.