نام پورتال اینترنتی  آسمونی
شماره ثبت 553670 
صاحب‌امتیاز شرکت درگاه داده آسمان  
بنیان‌گذار، مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره سعید زنگنه


شرکت «درگاه داده آسمان» با نام تجاری «آسمونی» به عنوان اولین پورتال جامع از سال از تاریخ 6 تیر 1383 با مدیریت آقای سعید زنگنه فعالیت خود را آغاز کرده است. 

آسمونی به عنوان روزنامه، نشریه و مجله الکترونیک با بیش از دو دهه فعالیت مستمر و پویا ،هم اکنون در زمره پلتفرم های های برتر اینترنتی کشور شناخته می شود. آسمونی همواره با بررسی نیاز های جامعه در تلاش بوده است که بصورت منظم، بخش های مختلف پورتال را تغییر دهد و با اتکا به نویسندگان و نیروهای متخصص خود اطلاعات مورد نیاز کلیه اقشار جامعه را روزانه و به صورت آنلاین فراهم کند.

در حال حاضر، آسمونی به عنوان یکی از پربازدید ترین وبسایت ها در ایران شناخته می شود که در کلیه زمینه های اجتماعی مانند گردشگری، ورزش، آشپزی، دکوراسیون، سبک زندگی، پزشکی و سلامت، کسب و کار و... اطلاعات به روز و دسته اول به مخاطبان سطح کشور ارائه می دهد، و توانسته نیاز بسیاری از مخاطبان رو برطرف نماید.

آسمونی بدون هیچ گرایش و تعلق‌خاطر به حزب‌ها و جناح‌های سیاسی، پایبند به قوانین و ارزش‌های نظام حاکم بر کشور، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و از درج و انتشار اخبار و اطلاعات کذب و غیر موثق، شایعه‌پراکنی، توهین و افترا جلوگیری به عمل می‌آورد.

آسمونی بالاتر از همه چیز مانند گستره ای از اطلاعات عمل خواهد کرد و بر فراز تمام جهان خواهد بود.

همچنین آسمونی با شعار "آسمان اهدافت را لمس کن دست یافتنیست" سابقه ی زیادی که در ارائه مشاوره به کسب و کارها و تبلیغات کسب و کارها را دارد و توانسته است به صاحبان و مدیران کسب و کارها و افراد حقیقی و حقوقی کمک های شایانی کند و در ارتقا، پیشرفت، توانمندسازی و جذب بازار هدف آنان تاثیرگذار باشد.

لازم به ذکر است استفاده از خدمات آسمونی با تعرفه داخلی و مطابق با تعرفه خدمات پایه سازمان فناوری اطلاعات ایران می باشد.

چشم انداز
خدمت رسانی در سراسر جهان

ماموریت

اطلاع رسانی جامع در بخش های مختلف اجتماعی

ارزش ها
ارزش گذاری و ایجاد تغییر
 
مجوزهای آسمونی

 

 

  • دارنده نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)
  • دارنده نشان ساماندهی
  • مجوز اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی
  • مجوز سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور
  • مجوز واحد فرهنگی دیجیتال (ارشاد)
  • عضو انجمن صنفی کارفرمایان کسب و کارهای اینترنتی
  • عضو انجمن انفورماتیک ایران

 

تصویر مدیریت شرکت آسمونی - مهندس سعید زنگنه
مهندس سعید زنگنه - مدیر شرکت آسمونی
 
با آسمــونی به روز باش


درباره ما | تماس با ما | تیم آسمونیاستخدام در آسمونی | همکاران تجاری


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.