کاربران و بازدیدکنندگان گرامی لطفاً جهت ثبت شکایات و هرگونه نارضایتی خود از مجموعه آسمونی را از طریق راه های زیر به اطلاع ما برسانید.

با توجه به اینکه مطالب پورتال آسمونی با همکاری ایرانیان داخل کشور و فارسی زبانان سراسر جهان که در زمینه های مختلف علمی فعال هستند تهیه و منتشر میشود، لذا اگر هرگونه مشکلی را در سایت مشاهده نمودید اعم از: رعایت نشدن حق مولف در نوشته ها و تصاویر، عدم رعایت موازین اخلاقی یا اسلامی در نوشته ها و تصاویر، عکس هایی که مشکل نمایش دارند یا اینکه متناسب با متن نیستند و مطالبی که به نظرتان باید اصلاح یا بروز رسانی شوند. هم چنین، هر گونه انتقاد و پیشنهاد در خصوص مطالب را به ما اطلاع دهید، تا با کمک شما ویرایش و اصلاح گردد. شکایات توسط واحدهای بازرسی مورد رسیدگی قرار گرفته و براساس زمان بندی تعیین شده اصلاح می شود. آسمونی از همکاری و همراهی شما بی نهایت سپاسگزار است.

ایمیل info@asemooni.com

 


حفظ حریم خصوصی | شرایط و ضوابط | ثبت شکایات | منابع و مأخذ


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.