زمان مطالعه: 4 دقیقه
بیوگرافی ناتالی امانوئل

بیوگرافی ناتالی امانوئل

ناتالی امانوئل سال 2011 در 23 سالگی در سریال بازی تاج و تخت نقش مهمی بازی کرد.

نام و نام خانوادگی

ناتالی امانوئل

تاریخ تولد

2 مارس 1989

سن

33 سال

محل تولد

ساوثند آن سی واقع در اکسس

ملیت

بریتانیایی

حرفه

بازیگر

وضعیت تاهل

مجرد

ناتالی امانوئل بازیگر مجموعه معروف بازی تاج و تخت است. او از سال 2006 میلادی تاکنون مشغول فعالیت است. ناتالی در نقش میساندی در این سریال پر مخاطب ظاهر شد. امانوئل، مصاحبه ای جنجالی در مورد همین سریال انجام داد که باعث انتقاد بعضی از عوامل این مجموعه قرار گرفت. در ادامه با آسمونی همراه باشید.

درباره ناتالی امانوئل

ناتالی جوآن امانوئل (Nathalie Joanne Emmanuel‎) متولد 2 مارس 1989 در ساوثند-آن-سی شهری در منطقهٔ منچستر-لیورپول (واقع در اکسس، انگلستان) است. او فرزند دوم خانواده است. مادرش دورگه کشورهای دومینیکن و انگلیس، و پدرش هم نیاکان انگلیسی و سنت لوسیا می باشد. مادرش به او یادآوری کرده زمانی که ناتالی کوچک بوده اولین علاقه اش را در زمان کودکی بروز داده است. او از سن 3 سالگی کم کم مشغول این کار شد و در سن 10 سالگی نقش موزیکال Young Nala in the West End شیرشاه را بازی کرد.

از فیلم‌های معروف ناتالی می‌توان به بازی در فیلم‌های سریع و خشمگین 7، سرنوشت خشمگین، تیتان و سریال بازی تاج و تخت اشاره کرد. ناتالی امانوئل سال 2011 در 23 سالگی در سریال بازی تاج و تخت نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

امانوئل توانست تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر امیلیا کلارک، پیتر دینکلیج، کیت هرینگتون و لینا هیدی بر تجارب او افزود.

زندگی هنری

ناتالی امانوئل در سال 2006 نخستین نقش تلویزیونی خود را ایفا کرد. او تا سال در همین زمینه 2010 مشغول فعالیت بود. در ژانویه سال 2012 در فیلم Twenty*k بازی کرد.

پس از آن در سری فیلم های بازی تاج و تخت به ایفای نقش پرداخت. او میگفت هنگامی که خبر پذیرفته شدن او برای نقش در این فیلم به گوش او رسید در یک مغازه لباس فروشی بعنوان فروشنده در حال کار بود.

ناتالی امانوئل در سال 2015 نقش یک هکر کامپیوتری را  در فیلم اکشن "خشمگین 7" و همچنین در فیلم "دونده مارپیچ" بازی کرد. همچنین در سال 2018 در فیلم "دونده سریع: علاج مرگ" به ایفای نقش پرداخت.

او عاشق نقش رامسی در فیلم سرنوشت خشمگین است و دوباره در سری 9 آن نیز بازی کرد، این فیلم قرار بود در ماه می 2020 منتشر شود اما تا ژوئن 2021 به دلیل بیماری کووید-19 به تعویق افتاد.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی ناتالی امانوئل آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. ناتالی امانوئل را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 83% آثار وی سینمایی و 17% آثارش تلویزیونی است. ناتالی امانوئل علاوه‌ بر سریال بازی تاج و تخت، سال 2011 در 29 سالگی در فیلم سرنوشت خشمگین (سریع و خشن 8) نیز بازی کرده است. ناتالی امانوئل در این بازی با هنرمندانی چون دواین جانسون، شارلیز ترون، جیسون استاتهام و اسکات ایستوود همکاری داشت. 

  • فیلم های سینمایی

سال

نام فیلم

کارگردان

نقش

2021

ارتش دزدان

ماتیاس شوایگهوفر

گوئندولین

2021

اف‌9

جاستین لین

مگان رمزی

2018

تیتان

لنارت راف

افسر تالی رادرفورد

2018

دونده مارپیچ: علاج مرگ

وس بال

هریت

2017

سرنوشت خشمگین

اف. گری گری

مگان رمزی

2015

دونده مارپیچ: مشقت‌های اسکرچ

وس بال

هریت

2015

خشمگین 7

جیمز وان

مگان رمزی

  • سریال های تلویزیونی

سال

نام فیلم

کارگردان

نقش

2019

کریستال تاریک: عصر مقاومت

لویی لتریر

دیت

2019–2013

بازی تاج‌ و تخت

-

میساندی

2010–2006

هالیوکس

-

ساشا ولنتاین

حقایق و حواشی

«بازیگران سیاه پوست تو انگلیس همه نقش های مکمل یا بی اهمیت دارند، ما حق نداریم نقش اول باشیم فقط باید نقش دوست یه سفید پوست رو بازی کنیم؟»

طبق گفته ناتالی، در فصل اول حضورش در سریال بازی تاج و تخت، لباس نسبتاً بدن نمایی به تن داشته و با یکی از بازیگران مرد نقش مکمل برخوردی به وجود آمد اما امیلیا فوراً از او حمایت کرد و مسئله تمام شد. به گفته او، در پشت صحنه این سریال رابطه دوستانه ای با کلارک داشته و توضیح می دهد که چگونه همواره از یکدیگر مراقبت می کرده اند زیرا تنها بازیگر زن در محل فیلمبرداری بعضی از صحنه ها بوده اند.

ناتالی تابحال درباره رابطه اش با کسی چیزی در عموم مردم اعلام نکرده است، اما شایعاتی درباره قرار گذاشتنش با فردی به نام الکس لانیپکان (Alex Lanipekun) پخش شده؛ الکس هم مانند او بازیگر است. گفته می شود که از سال 2018 با هم در ارتباط هستند.

امانوئل در سال 2013 در رده 99 فهرست «100 زیبای جهان»، و همچنین در سال 2018 در رده 75 این فهرست توسط F.H.M. قرار گرفت.

ناتالی امانوئل گاهی به حرفه مدل هم می پردازد و در این زمینه فعالیت دارد.

او گیاه خوار است و این سبک غذایی را برای حفظ سلامتی و تناسب اندام انتخاب کرده است. در مصاحبه ای در سال 2017 اعلام کرده: «من به صنایع غذایی و آنچه در غذای ما می‌ریزند اعتماد ندارم، در واقع باعث می‌شود احساس بیماری کنم».

جایگاه بازیگری

امانوئل یکی از بازیگران جوان و با آینده درخشان است.

مشخصات ظاهری

رنگ مو

مشکی

رنگ چشم

میشی

قد

171 متر

وزن

60 کیلوگرم

گالری تصاویر

بیوگرافی ناتالی امانوئل
ناتالی امانوئل
ناتالی امانوئل در فیلم ارتش دزدان
ناتالی امانوئل در فیلم ارتش دزدان
عکس پورتره ناتالی امانوئل
عکس پورتره ناتالی امانوئل
ون دیزل و ناتالی امانوئل در فیلم سریع و خشمگین 9
وین دیزل و ناتالی امانوئل در فیلم سریع و خشمگین 9 (F9)
نقش آفرینی ناتالی امانوئل در فیلم بازی تاج و تخت
نقش آفرینی ناتالی امانوئل در فیلم بازی تاج و تخت
سکانسی از فیلم بازی تاج و تخت با بازی ناتالی امانوئل
سکانسی از فیلم بازی تاج و تخت با بازی ناتالی امانوئل

راه های ارتباطی

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی ناتالی امانوئل» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی ناتالی امانوئل فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.