زمان مطالعه: 3 دقیقه
بیوگرافی مت اندرسون

بیوگرافی مت اندرسون

مشخصات کلی مت اندرسون:نام اصلی: متی جان اندرسونزمینه فعالیت: بازیکن حرفه ای والیبالمتولد: 18 آوریل 1987محل...

نام اصلی: متی جان اندرسون

زمینه فعالیت: بازیکن حرفه ای والیبال

متولد: 18 آوریل 1987

محل تولد: بوفالو، نیویورک، ایالات متحده

ملیت: آمریکا

زندگی مت اندرسون

متیو جان اندرسون ملقب به مت اندرسون در 18 آوریل سال 1987 میلادی ( 29 فروردین 1366 شمسی ) در منظقه بوفالو در نیویورک آمریکا به دنیا آمد و در حال حاضر ستاره تیم ملی والیبال آمریکا می باشد.

 اندرسون در حال حاضر مجرد است و در خانواده ای نسبتا پرجمعیت بزرگ شده و 5 خواهر و برادر بزرگ تر از خودش دارد و به نوعی ته تغاری خانواده پرجمعیت اندرسون هاست.

مت در سال 2005 از دبیرستان وست سنکا فارغ التحصیل شد.اندرسون در سال چهارم دبیرستان به همراه تیم دبیرستانش که پسربچه های وست سنکا نام داشت با کسب رکورد خارق العاده 17 برد و صفر شکست به فینال مسابقات قهرمانی ایالتی راه یافتند ولی نهایتا در فینال در با نتیجه 3 بر 0 مغلوب هامبورگ شدند و به مقام نائب قهرمانی رسیدند.

matt-anderson(8)
matt-anderson(8)

وی والیبال حرفه ای باشگاهی خود را با تیم ادن والیبال کلاب نیویورک آغاز کرد.به گزارش آریا ورزش نکته جالبی که در مورد اندرسون وجود دارد این است که اندرسون در سال دوم دبیرستان رشد خیره کننده ای از لحاظ قدی داشته و در همان سال به قد فعلی خود یعنی 208 سانتی متر رسید.

پست اصلی او در سال های دوم و سوم دبیرستان دفاع وسط بود و زمانی که توانست تجارب کافی را بدست بیاورد ، تصمیم گرفت که بیشتر در پست پشت خط زن برای تیمش ایفای وظیفه کند.

اندرسون کار خود را با 1212 اسپک موفق و 82 امتیاز سرویس مستقیم در پایان فصل به اتمام رساند که در نوع خود یک رکورد محسوب می شد.

در سال 2008، مت که در تیم نیتانی لاینز بازی می کرد نقش اصلی را در دومین قهرمانی تاریخ این باشگاه در سوپر لیگ آمریکا ( NCCA ) داشت.اندرسون در این سال به عنوان پدیده مسابقات مطرح شد.اوج درخشش مت در این مسابقات، کسب 29 امتیاز اسپک در مقابل تیم ویوز بود.اندرسون در این سال عناوین دیگری مانند بهترین بازیکن سال از سوی مربیان لیگ برتر آمریکا شد و یکی از بازیکنان تیم منتخب فصل از سوی مربیان برتر آمریکا شد.

او در 1 جولای سال 2008 اعلام کرد که باشگاه فعلی خود را ترک خواهد کرد و در سال 2009 با تیم هیوندای کپیتال اسکای واکرز کره جنوبی قرار داد بست.به گزارش آریا ورزش اندرسون به تیم خود کمک شایانی به کسب رتبه اول در مرحله اول لیگ کره کرد ولی در فینال پلی آف تیمش بازنده شد و به مقام دوم بسنده کردند.

مت سال های 2010 و 2011 را در تیم تونو کالیپو ویبو والنتیا ایتالیا بازی کرد و در ادامه هم به تیم مودنا پیوست.

در سال 2012 اندرسون به تیم قدرتمند زنیت کازان در لیگ روسیه پیوست و موفق شد که در فصل 2012/2013 به همراه این تیم به مدال برنز لیگ اروپا برسد.در فصل 2013/2014 به همراه تیم زنیت قهرمان لیگ روسیه شد و عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ روسیه را هم به دست آورد.

matt-anderson(2)
matt-anderson(2)

در 29 اکتبر سال 2014 او به دلیل افسردگی تصمیم گرفت که از باشگاه زنیت و والیبال خداحافظی کند و خواستار فسخ قراردادش شد،باشگاه زنیت هم در قدردانی از او عکس زیر را منتشر کرد و اعلام کرد که ” ممنون مت ، به زودی باز می بینیمت “”

و همین طور هم شد و خیلی زود مت را دوباره دیدند،چون در 26 دسامبر سال 2014 همزمان با پیوستن سعید معروف به زنیت کازان، شوق والیبالی دوباره به اندرسون بازگشت و وی تصمیم گرفت که به کازان برگردد.

نکته ای که باید خاطر نشان کرد این است که اندرسون، به دلیل اینکه قرار داد خود با زنیت را در مرحله مقدماتی لیگ روسیه فسخ کرده فعلا فقط در لیگ اروپا می تواند برای این تیم به میدان برود.

افتخارات و مدال ها مت اندرسون

رده باشگاهی:

uae-iraq13

لیگ قهرمانان اروپا:

 مدال برنز به همراه زنیت کازان در فصل 2012/2013

matt-anderson(4)
matt-anderson(4)

لیگ های ملی:

 مدال نقره به همراه هیوندای کپیتال اسکای در لیگ 200/2009 کره جنوبی
 قهرمان سوپر کاپ روسیه در فصل 2012/2013 به همراه زنیت کازان
مقام سوم مسابقات قهرمانی روسیه در فصل 2012/2013
 مقام اول مسابقات قهرمانی روسیه در فصل 2013/2014

مسابقات پان آمریکا:

مدال طلا در سال 2008

مسابقات قهرمانی آمریکای شمالی و مرکزی:

 مدال نقره مسابقات سال 2011 در کشور کویا
 مدال طلای مسابقات سال 2013 در کشور کانادا

matt-anderson(6)
matt-anderson(6)

لیگ جهانی والیبال:

 مدال نقره در سال 2012 در صوفیه بلغارستان
 مدال طلا در سال 2014 در فلورانس ایتالیا

عناوین شخصی:

2013 ارزشمندترین بازیکن مسابقات قهرمانی آمریکای مرکزی و شمالی
2014 ارزشمندترین بازیکن لیگ روسیه

matt-anderson(1)
matt-anderson(1)
matt-anderson(7)
matt-anderson(7)
matt-anderson(6)
matt-anderson(6)
matt-anderson(5)
matt-anderson(5)
نظر خود را درباره «بیوگرافی مت اندرسون» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی مت اندرسون فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.