زمان مطالعه: 8 دقیقه
متن خوش آمدگویی به گروه تلگرام و واتساپ

متن خوش آمدگویی به گروه تلگرام و واتساپ

همانطور که می دانید وقتی وارد یک گروه یا کانال می شویم، از طرف مدیر آن ها پیام خوشامدگویی برایمان ارسال میشود...

اگر گروه یا کانالی در واتساپ یا تلگرام  دارید، می توانید برای خوش آمد گویی به اعضای جدید از متن های زیبا استفاده کنید، تا حس خوبی نسبت به گروه تان در دیگران ایجاد کنید. آسمونی در این بخش تعدادی متن و پیام خوش آمدگویی به گروه و کانال تلگرام و واتساپ و همچنین متن خوش آمد گویی به مشتریان اینستاگرام را برای شما عزیزان منتشر می کند.

متن خوش آمدگویی دوستانه به گروه

 

سلام دوستان عزیزم به گروه ما خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی را در این گروه داشته باشید.

با هر وضعیتی اومدی با خنده خارج میشی از این گروه! دور هم میگیم میخندیم، آماده ای؟

میخوای سریع اخبار رو بخونی؟ میخوای سرگرمی هات رو دنبال کنی؟ میخوای با دوستات و همفکرات وقت بگذرونی؟ خوبه، همه رو تو این گروه به دست بیار!

قدمت رو چشممون، خوش اومدی به گروهمون!

این گروه متعلق به اعضای آن است، برای گذراندن اوقات خوش ساخته شده و مانند یک خانواده بزرگ است. به گروه خودت خوش اومدی!

عرض خیر مقدم خدمت عضو جدید گروه! اینجا همگی با هم تعامل سازنده داریم، دوست هستیم و خوش میگذرانیم. خودتان را به دوستانتان معرفی کنید!

دوست عزیز و محترمه، از اونجایی که خیلی دوستت دارم، دلم نمی خواست هر چند وقت یک بار باهات حرف بزنم، دوست داشتم که همیشه باهات صحبت کنم برای همین توی این گروه عضوت کردم. ازت میخوام که توی بحث های گروهی شرکت کنی و الکی آف نشی. کلی دوستت دارم، بمونی برام.

سلام و صد سلام! همین الان وارد این گروه شدی؟ پس جدیدی؟ چه عالی، خوش اومدی به گروه خودت!

گل بریزیم بر سرت به مناسبت اومدنت. خوش اومدی به گروهمووون ***

اینجا همه چی هست، زیر و رو کن میفهمی ، خوش اومدی!

میدونستی همین الان پا گذاشتی به یه گروه خاطره ساز؟ خوش اومدی!

روزتون به خیر ، خدا قوت. اینجا کجاست؟ وقت بگذرونی میفهمی!

 عزیزم، به گروه خانوادگی ما خوش اومدی. هدف از تشکیل این گروه اینه که بیشتر کنار هم باشیم و با هم صحبت کنیم. تو هم میتونی به عنوان یکی از اعضا در مباحث ما شرکت کنی و از مصاحبت با بقیه خانواده لذت ببری. اوقات خوشی رو برات در گروه آرزومندم.

سلام دوستان عزیز... به گروه خودتان خوش آمدید... روزتون پراز نور خدا... روزتون پراز آرامش... روزتون پراز شادی و لبخند... روزتون پراز عشق و نشاط... وهر روزتون پراز نور امید... در این روز جمعه ... پروردگارا ... بحق خوبی... بحق بزرگی... بحق انصاف... بحق مهربانی... و بحق عشق... بهترینها را برای دوستان گلم مقدر بفرما." آمین "

سلام به گروه ما خوش آمدید الهے خونه دلتون خالے از غم زندگیتون پرازشادی سرمایه تون دوبرابر نان سفرتون پربرکت ونگاه خدا همراهتون باشه

به اولین روز ماه خوش آمدید ان شاالله این ماه براتون پرازخیروبرکت پراز شادی و لبریز از موفقیت و سرشار از اتفاقهای خوب باشه... خدایا توشه این ماه را پر کن از خوبی ها! به گروه ما و خودتان خوش آمدید...

 (خوش آمدید) به گروه رسمی ما ، گروهی با دغدغه های اجتماعی. گروهی با موضوع بچه هایی که بازی کودکانه ی شان، کارگری مردانه است...

سلام به گروه ... خوش آمدید دانستنیهای علمی! دانستنیهای جالب! دانستنیهای عمومی! دانستنیهای مدیریتی! دانستنیهای مهندسی! دانستنیهای گیاهان!

به برترین گروه (علمی/دانستنی/طنز) واتساپ در کل ایران خوش امدید!

سلام.. به گروه خوش آمدید لحظه هاتون پر از آرامش دلتون پر از طراوت دستتون پر از سخاوت شادیهاتون بی نهایت زندگیتون پر از برکت و روز و روزگارتون پر از زیبایی. به گروه خودتون خوش اومدید.

سلام به بزرگترین گروه خاورمیانه خوش امدید, امروز سعی کن فقط برای امروز زندگی کنی, نگران گذشته و اینده نباش, امروز تون پر از حس قشنگ زندگی..

ضمن سلام و عرض خوش آمد گویی به خانواده عزیزم. از شما میخوام که از گروه لفت ندید چون این گروه رو ساختم تا بتونیم بیشتر در کنار هم باشیم. قطعاً مشکلات و مشقات زندگی باعث میشه که نتونیم زیاد هم رو ببینم و از کنار هم بودن لذت ببریم اما این گروه میتونه باعث بشه که با چت کردن با هم، حس خوب کنار هم بودن رو دوباره احساس کنیم.

دوست عزیزم، به گروه خوش اومدی. تنها قانون این گروه اینه که کسی رو از خودت ناراحت نکنی. تا میتونی تو گروهمون بخند و شاد باش چون این گروه به همین هدف ساخته شده.

از اینکه به گروه مون وارد شدی ازت متشکریم. ما این گروه رو تشکیل دادم تا فارغ از تموم مشکلاتی که داریم، فارغ از تموم ناراحتی هامون، لحظاتی کنار هم باشیم و از کنار هم بودن لذت ببریم. لطفاً تو هم تمام تلاشت رو بکن تا به هدفی که توی گروه داریم برسیم.

دوست خوبم، چقدر خوب شد که به گروه ما اومدی. به قول معروف جمع مون جمع بود، گلمون کم بود که اون هم اضافه شد. ازت میخوام که لفت ندی و بمونی و همچنین چت کنی تا این گروه فعال و پویا باقی بمونه.

خانواده محترمه، به گروه خوش اومدید. این گروه قانون خاصی نداره چون همه ما همدیگرو میشناسیم و میدونیم که چی ناراحت و چی خوشحالمون میکنه. تنها درخواستم ازتون اینه که به سمت چیزایی که همدیگرو ناراحت میکنه نریم و بیشتر باعث خوشحالی همدیگه بشیم. کلی دوست تون دارم.

متن خوش آمدگویی رسمی به گروه

گویند سلام طلائی ترین کلید برای صعود به تالار آشنایی هاست پس صمیمی ترین سلام تقدیم تو باد

مایلم حضور شما را در اولین گردهمایی "...." خوشامد بگویم.

به گروه ..... خوش آمدید. در این گروه سعی میکنیم که در مورد ..... بحث کنیم تا به این واسطه بتوانیم علم و دانش خود را بیشتر کنیم. یقیناً اگر شما هم از تجربیات خود، علمی که دارید و همچنین دانسته هایتان با ما صحبت کنید، بیشتر می توانیم به سوی هدفی که برایش این گروه را ساختیم قدم برداریم.

به گروه ما خوش آمدید. از شما خواهشمندم که به قوانین گروه احترام گذاشته و آن ها را رعایت نمایید. همچنین از شما درخواست میکنم که با شرکت در فعالیت های گروهی، به ما کمک کنید تا این گروه را فعال تر و پویاتر کنیم. فعالیت هر چه بیشتر شما برابر است با افزایش آگاهی و دانش هم خودتان و هم دیگران. با آرزوی موفقیت.

ضمن عرض سلام و خوش آمد گویی، از شما درخواست می گردد تا علاوه بر توجه به قوانین گروه، از چت بی مورد خودداری کنید. این گروه مربوط به ..... است پس هر گونه مطبی که پیرامون آن برای ارائه داشتید، خوش حال می شویم که آن را با ما در میان بگذارید.

ضمن عرض خوش آمد گویی، موضوع این گروه ..... می باشد و خوشحالیم از اینکه خواستید در این گروه کنار ما باشید و در فعالیت های ما شرکت نمایید.

گویند سلام طلائی ترین کلید برای صعود به تالار آشنایی هاست پس صمیمی ترین سلام تقدیم شما باد
عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی داریم خدمت همه شما عزیزان

ضمن عرض سلام به خانواده محترم، این گروه تشکیل شد تا تمام اعضای خانواده بتوانیم از حال یکدیگر جویا شویم و از صحبت کردن با یکدیگر لذت ببریم. تنها قانون این گروه این است که موجبات ناراحتی دیگر اعضا را فراهم نکنید و تا می توانید شاد باشد و با چت کردن در این گروه لذت ببرید. با آرزوی سلامتی.

جناب آقای/سرکار خانم .....، به گروه ما خوش آمدید. هدف از ایجاد این گروه این بود که در مورد مباحث ... بیشتر به بحث بپردازیم و به ایده ها و نکات جدیدی دست پیدا کنیم. لطفاً از شرکت در مباحث گروه صرف نظر نکنید و هر نکته یا ایده ای که می دانید به پیشرفت ما کمک میکند را با ما در میان بگذارید. با سپاس.

همکار محترم، به گروه کاری ما خوش آمدید. لطفا از چت های غیر مربوط بپرهیزید و فقط در مورد مسائل کاری صحبت به میان آورید. این گروه به این هدف ایجاد شده تا نکات کاری که دیگر همکاران هم باید بدانند را با هم به اشتراک بگذاریم.

ضمن عرض تشکر برای اینکه به گروه ما آمدید، هدف این گروه به اشتراک گذاشتن تجربیات کاری همکاران محترم است. خوشحال می شویم برای فعالیت هر چه بهتر مجموعه ما، تجربیات خودتان را در میان بگذارید تا دیگر همکاران از آنها بهره ببرند. سپاس از شما.

دوستان عزیزم، به گروه ما خوش آمدید. لطفاً قبل از اینکه در گروه فعالیت کنید، قوانینی که در ادامه ذکر شده را مطالعه نمایید تا مبادا موجبات ناراحتی دیگر اعضا را فراهم کنید. با آرزوی بهترین ها برای شما.

ضمن عرض تشکر برای اینکه در گروه واتساپ ما عضو شدید، این گروه صرفاً برای به اشتراک گذاشتن نکات مربوط به کسب و کارمان است. از شما خواهشمندم که اگر بحث یا نکته ای خارج از این موضوع دارید، در گروه مطرح نفرمایید. از اینکه به قوانین گروه عمل کرده و آنها را جدی می گیرید از شما متشکریم.

متن خوش آمد گویی به دانش آموزان در فضای مجازی

مهر که می آید، پاییز آغاز می شود. برگ های درختان که شروع به ریزش می کنند، شکوفه های لبخند کودکان، یکی یکی گل می دهند.
آغاز سال تحصیلی جدید مبارک! . با آرزوی موفقیت.

بوی مهر، بوی مهربانی، بوی لبخند، بوی درس و مدرسه و شوق كودكانه در پياده روها، بوی نمره های بيست، بوي دفتر حساب و مشق های ناتمام، بوی دوستی و محبت…

امروز اولين روز از ماه مهر و شروع فصل پاييز، ماه تحصيل، تلاش، مشق و مدرسه است ….

آغاز سال تحصیلی، آغاز سفر در مسیر دانستن و فهمیدن مبارک

مهر، آغاز هر فضیلتی است، و مهربانی خاستگاه تعلیم و تربیت
همه چیز با مهر و مهربانی آغاز می شود و دانش آموختن، بیش از همه به مهر نیازمند است،
امروز دروازه های فضیلت میهن به روی نونهالانی گشوده می شود که زاییده مهرند و وامدار مهر
موفق و پیروز باشید

شكفتن احساس ، روز زمزمه و لبخند، روز آشنايي دانش آموزان با كتاب، معلم ، درس و دنياي تازه است.
مهر فصلِ خشكيدن و زرد شدن و ريختن نيست. آغاز روييدن كتاب بر ساقه دست هاست. مهرتان پيروز و مهر ورزي تان هميشگي باد.

پس از نزديك به صد روز فاصله، اينك دلنشين ترين آهنگ زندگي ـ زنگ مدرسه ـ به فصل فاصله ها پايان مي دهد و خاطره انگيزترين دوران زندگي ، دوباره آغاز مي شود.|
صبح روز اوّل مهر ، بر همه شما دانش آموزان مبارك باد.

مهر است و شکوفه های رنگارنگ و غنچه های ملوّن، گلستان مهر را تکمیل کرده اند. چقدر خریدار پیدا کرده است این مستانگی، این سرورهای گرد هم آمده!
مدرسه، مهربانی است و بانی «مهر». اول پاییزتون خوش

تولد مدرسه، روز اتمام ساخت آن نبوده است؛ روز اوّل مهر، میلاد آن است. از همان روز نخست تن داد که برای بچه ها او را بسازند؛ بچه هایی که فردا روز، ایران را می سازند.
پیروز باشید و موفق

مهری که به مهر داریم، از آن جهت است که یک آغاز است
مهر، شروعی دوباره است تا آگاهی های بیشتری کسب کنیم و با دانش و بینش بیشتری مجهز شویم و «راه» را بهتر بشناسیم
مهر، فرصتی است تا در سال جدید دانش آموزی خود، همراهانی مصمم تر، همفکرانی تازه تر، اندیشه هایی متعالی تر و شناختی عمیق تر از دین و دنیا کسب کنیم
اکنون که در آغاز سال تحصیلی هستیم، برای سال، برنامه ریزی داشته باشیم. تا پایان را نتیجه  پربار این آغاز سازیم و خاتمه را به زیبایی شروع قرار دهیم
پس … ما هم آغازگر راه نو باشیم.

دانش آموز عزیز، عضو شدن شما در گروه واتساپ/تلگرام مدرسه را به فال نیک می گیریم.
حضور دانش آموزی ساعی و کوشا چون شما در این گروه مایه ی سربلندی و افتخار است. امید است وجود شما باعث ایجاد انگیزه در دانش آموزان دیگر شود.

نظر خود را درباره «متن خوش آمدگویی به گروه تلگرام و واتساپ» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره متن خوش آمدگویی به گروه تلگرام و واتساپ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.