زمان مطالعه: 3 دقیقه
سنگ درمانی

سنگ درمانی

سنگ درمانی شاید راهی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها باشد، اگرچه بسیاری از دانشمندان به آن اعتقادی نداشتند، اما رفته رفته در حال دیده شدن هستند.

در علم متافیزیک و انرژی درمانی، با تکیه بر خواص سنگهای کریستالی می‌توان کارهای زیادی انجام داد. استفاده از کریستال‌های مختلف از دیرباز در میان بودایی‌هاا، مصریان باستان، سرخپوست‌ها و دیگر اقوام رایج بوده است.

امروزه بسیاری بر این باورند که کریستال‌ها خواص شفا دهنده بسیاری برای ذهن و بدن و روحیات انسان دارند و این مسأله حتی از نظر علمی نیز در دانشگاه‌ها مورد تحقیق قرار گرفت، همانطور که فکر نمیکردیم تله پاتی با علم ثابت شود و مقالات علمی مربوط به آن را بیش از پیش می‌بینیم. در ادامه با آسمونی باشید.

سنگ آمتیست

سنگ درمانی، مبحثی جدید در متافیزیک و خواص سنگها
کریستال آمتیست یا آمیتیست

کریستال آمتیست یا آمیتیست به رنگ بنفش در سال های اخیر تبدیل به محبوب ترین کریستال شده است. امواجِ درمانی و خواص این سنگ باعث ایجاد آرامش و افزایش شهود میشود. آمتیست دقیقا همان سنگی است که پس از یک روز پرفشار و سخت میتواند به شما کمک کند تا خواب راحتی داشته باشید. در متافیزیک بر قابلیت آمتیست در فعالسازی چشم سوم و چاکرای آن تاکید بسیار شده و خواص مشهود آمتیست بر بدن نیز تنظیم هورمون ها و تصفیه خون و آرامبخشی کلی برای درد و استرس است.

منابع برداشت آمتیست در برزیل، کانادا، هند، ماداگاسکار و همچنین روسیه است. اما بهترین و با کیفیت ترین آمتیست در اروگوئه پیدا میشود. در افسانه ها گفته میشد که در یونان باستان، هرکس که جواهر آمتیست همراه خود داشته قابل اعتماد بوده. همچنین در مصر باستان، کلئوپاترا انگشتر سنگ آمتیست به دست میکرده که عکس خدایی پارسی نیز روی آن حکاکی شده بوده.

سنگ فیروزه

gemstone-therapy
سنگ فیروزه

منبع فیروزه از دیرباز ایران بوده است و بسیاری از ما بدون دانستن خواص این سنگ از آن به عنوان سنگی زینتی استفاده میکنیم. در متافیزیک گفته شده این سنگ دارای خواص درمانی قوی برای مشکلات سیستم تنفسی، سیستم ایمنی و استخوان های بدن میباشد. و از نظر روحی نیز باعث به ثبات رسیدن احساسات و روحیات شما میشود.

کریستال کوارتز شفاف، دُر کوهی یا دُر نجف

سنگ درمانی، مبحثی جدید در متافیزیک و خواص سنگها
کریستال کوارتز شفاف

کریستال کوارتز شفاف قوی ترین سنگ سفابخش میان دیگر سنگهاست. در مباحث انرژی درمانی متافیزیک گفته شده این سنگ تمام انرژی ها را جذب، تنظیم و آزاد میکند. همچنین باعث شفافیت ذهنی شده و به شما کمک میکند تمرکز بیشتری داشته باشید و در تصمیم گیری ها عاقلانه تر برخورد کنید. خواص آن برای بدن، بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن است. برای بهتر شدن عملکرد هر سنگ دیگری و دُر کوهی میتوان آن ها را کنار یکدیگر نیز استفاده کرد.

سنگ ابسیدین

gemstone-therapy
سنگ ابسیدین

این سنگ سیاه رنگ با احساسات و انرژی منفی سر و کار دارد؛ به این معنا که شما را در برابر انرژی منفی ایمن میسازد و برای هرکس که همراه خود سنگ آبسیدین نگه میدارد حکم یک حفاظ روحی دارد و از استرس نجاتش میدهد. برخی نیز معتقدند این سنگ برای جذب ثروت موثر است. در بسیاری از فرهنگها این سنگ را بالای در خانه آویزان میکنند تا انرژی های منفی را جذب خودش کند و خانه محیطی امن داشته باشد. از جهتی دیگر این سنگ را سنگ حقیقت نیز نامیده اند. از 80درصد سیلیکات تشکیل شده و در چاقوهای جراحی استفاده میشود.

سنگ یشم یا جسپر

سنگ درمانی، مبحثی جدید در متافیزیک و خواص سنگها
سنگ یشم یا جسپر

این سنگ سبز تیره است و در شرایط سخت بسیار روحیات شما را تقویت می‌کند و از استرس نجات داده میشوید، طوری که میتوانید با اعتماد به نفس تمام خودتان را نشان دهید و تصمیم درست بگیرید. همچنین از درگیری ذهن شما با انرژی های منفی جلوگیری میکند. روند تفکر سریع، اعتماد به نفس، جرأت و قدرت بخشیده و این ها شاید دقیقا همان خصوصیاتی باشند که در شرایط سخت حفظ کردنشان غیرممکن به نظر میرسد.

عقیق یا آگات

gemstone-therapy
عقیق یا آگات

عقیق میان ایرانیان کاملا شناخته شده است. این سنگ در انگشترها به کار می‌رود و عقیق یمن از گرانبهاترین آنها است. به رنگهای مختلف وجود دارد اما رنگ قهوه ای آن که استفاده از آن رایج تر است موجب خوش شانسی و رخداد اتفاقات خوشایند می‌شود. یا دست کم باور عموم بر این است. در متافیزیک گفته شده این سنگ خواص درمانی برای چاکرای گلو دارد و در ارتباطات کلامی شما موثر خواهد بود. همچنین در رفع نگرانی، رشد روحی و فکری و مدیتیشن موثر است.

 

نظر خود را درباره «سنگ درمانی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سنگ درمانی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.