زمان مطالعه: 2 دقیقه
لیست وب سایت های دانلود رایگان نرم افزار

لیست وب سایت های دانلود رایگان نرم افزار

دانلود واژه ای آشنا برای اهالی اینترنت است. دانلود کردن نرم...

دانلود نرم افزار

دانلود واژه ای آشنا برای اهالی اینترنت است. دانلود کردن نرم افزار،بازی،موسیقی،عکس و.. امروزه به قدری پرکابرد شده است که کمتر کسی را میتوان یافت که با آن آشنا نباشد. آسمونی در این بخش لیست وب سایت های دانلود رایگان نرم افزار را برای شما عزیزان منتشر می کند.

وب سایت های خارجی دانلود رایگان نرم افزار

لیست وب سایت های دانلود رایگان نرم افزار
لیست وب سایت های دانلود رایگان نرم افزار

1- سایت download.com یکی از وب سایت های دانلود رایگان نرم افزار

دامنه download.com که متعلق به پایگاه قدرتمند cnet میباشد بی شک یک مرجع فوق العاده برای دانلود میباشد،پایگاه cnet علاوه بر انتشار اخبار،راهنمای خرید و آموزش های بی نظیر دارای یک پایگاه داده غنی از نرم افرارهای رایگان میباشد و شما میتوانید با مراجعه به آن نرم افزارهای ویندوز،مک،درایور،گوشی های هوشمند و حتی افزونه ها مرورگرها دانلود کنید.

2- سایت softpedia.com یکی از وب سایت های دانلود رایگان نرم افزار

با توجه به تحریم ایران توسط برخی از پایگاه ها مانند sourceforge،پایگاه softpedia یک گزینه مناسب برای دانلود نرم افزارهای رایگان و منبع باز میباشد،یکی از نکات مثبت این وب سایت دارا بودن لینکهای Mirror (آیینه) برای دانلود است که کاربران را قادر میسازد تا از چندین سرور نرم افزارها را دانلود کنند.این وبسایت دارای پایگاه داده نسبتا خوبی از نرم افزارها برای ویندوز،مک و.. میباشد.

3- سایت filehippo.com یکی از وب سایت های دانلود رایگان نرم افزار

قبلا نیز filehippo را معرفی کرد بودیم،اما این پایگاه اکنون نیز در لیست ما قرار میگیرد زیرا با جمع آوری نسخه های متعدد یک نرم افزار و همچنین نمایش آخرین نسخه از آن برای دانلود رایگان شما را از جستجو کردنهای خسته کننده برای یافتن آخرین نسخه و یا نسخه های قبلی یک نرم افزار بی نیاز میسازد.

4- سایت oldversion.com یکی از وب سایت های دانلود رایگان نرم افزار

بر خلاف filehippo که آخرین نسخه یک نرم افزار را به کاربران ارائه میدهد،پایگاه oldversion نسخه های قدیمی یک نرم افزار را برای دانلود در اختیار کاربر قرار میدهد،شاید در نگاه اول این موضوع کمی گیج کننده باشد اما بر طبق شعار این سایت “همیشه جدیدترین بهترین نیست”،اگر به این شعار کمی دقت کنیم متوجه خواهیم شد که این حرف تا حدی درست است زیرا برخی از نرم افزارها همانند نرم افزار مشهور Nero با ارائه نسخه جدید روز به روز در حال پیچیده تر و سنگین تر شدن (از نظر بار گذاری و امکانات) هستند که این موضوع میتواند برای همه خوشایند نباشد.

5- سایت lifehacker.com یکی از وب سایت های دانلود رایگان نرم افزار

وب سایت lifehacker یک پایگاه با محوریت دانلود نیست اما دلیلی که در این لیست قرار میگیرد این است که انتخاب و پیشنهاد های بسیار خوب این پایگاه برای دانلود بهترین نرم افزار در هر زمینه ای باعث شده تا در وقت و هزینه کاربران صرفه جویی شود و اعتبار انتخاب های lifehacker در نظر کابران بسیار بالا باشد.

وب سایت های داخلی دانلود رایگان نرم افزار

free-software-download-websites
free-software-download-websites

1- سایت mihandownload.com یکی از وب سایت های دانلود رایگان نرم افزار

یکی از بزرگترین و برترین مراجع دانلود رایگان داخلی میباشد که با ارائه نرم افزار،مستند،کتاب های الکترونیکی،بازی و… برای دانلود دارای طرفدارن بسیار زیادی در داخل کشور است،یکی از نقاط ضعف این پایگاه و تقریبا همه پایگاه های دانلود ایرانی ارائه محوصلات فروشگاهی و تبلیغاتی در بین پست های اصلی میباشد که به طور زننده ای باعث آزار کاربران میشود.

2- سایت p30download.com یکی از وب سایت های دانلود رایگان نرم افزار

p30download نیز یکی از پایگاه های قدیمی و قدرتمند در زمینه ارائه نرم افزار،بازی،App موبایل و.. است.بروز بودن و ارائه نسخه های جدید نرم افزارها را میتوان یکی از نقاط قوت،و پست های تبلیغاتی متعدد و طراحی وبلاگی این پایگاه را از نقاط ضعف آن دانست.

3- سایت kamyab.com یکی از وب سایت های دانلود رایگان نرم افزار

این پایگاه که ابتدا با نام kamyabonline شروع به کار کرد و اکنون با نام kamyab در دسترس است و در زمینه دانلود رایگان نرم افزار دارای پایگاه داده نسبتا خوبی است اما ظاهر و پستهای تبلیغاتی بیش از حد آن از کیفیت کار kamyab کاسته است.

نظر خود را درباره «لیست وب سایت های دانلود رایگان نرم افزار» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره لیست وب سایت های دانلود رایگان نرم افزار فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.