زمان مطالعه: 3 دقیقه
برند های ورزشی معروف در دنیا را بشناسید

برند های ورزشی معروف در دنیا را بشناسید

صنعت پوشاک ورزشی بسیار جذاب و سودآور است. برندهای ورزشی متنوعی در دنیا وجود دارند که در تولید اجناس با کیفیت با هم رقابت می‌کنند.

 

امروزه لوازم ورزشی با مارک های مختلف، به دلیل کیفیت و تنوع زیاد جزو محصولات پر طرفدار در بین مشتریان هستند. به طور کلی کفش ها و لباس های اسپرت طرفداران خود را در میان جوانان پیدا کرده اند و شرکت های تولید کننده لوازم ورزشی نیز تولید انواع کفش، لباس و سایر تجهیزات ورزشی را در دستور کار خود قرار داند. در این بخش از آسمونی پر فروش ترین و بهترین برند های لوازم ورزشی در جهان را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

 

نایکی (nike)

رتبه نخست بهترین برند های تولید کننده تجهیزات ورزشی متعلق به کمپانی نایکی است. نایکی یکی از با ارزش ترین و مهم ترین شرکت های تولیدی در دنیا است که نام آن از الهه یونان باستان گرفته شده است. بسیاری از تیم های معروف جهان لباس های خود را از ان برند تهیه می کنند و چهره های شاخص دنیای ورزش مانند لیونل مسی، از مشتریان همیشگی این برند هستند. محصولات این شرکت بسیار متنوع هستند و طراحی های بی نظیر کفش های نایکی یکی از عوامل مهم در موفقیت این برند جهانی بوده است. بیش از 70هزار کارمند در بزرگترین برند ورزشی دنیا مشغول به کار هستند و محصولات فوق العاده آن در تمام کشور های دنیا قابل دسترس است.

برند نایکی
برند نایکی

آدیداس (adidas)

آدیداس را بدون معرفی می شناسید! این برند آلمانی در سال 1924 شروع به فعالیت کرده است و بسیاری از تیم ها و مسابقات مطرح جهان لوازم ورزشی خود را از این برند تهیه می کنند. نکته جالب توجه در مورد این برند این است که بین مالکان آدیداس اختلافاتی صورت گرفت و دو برادر از یکدیگر جدا شدند و برند پوما توسط یکی از آن ها تاسیس شد! این برند نیز مانند نایکی محصولات متنوعی اعم از توپ، اسپری و انواع پوشاک را به دست مشتریان در تمام نقاط جهان می رساند. چهره های ورزشی معروف جهان مانند کریستیانو رونالدو و اندی مورای از مشتریان این برند هستند.

برند آدیداس
برند آدیداس

دیک (DKC)

این کمپانی نیویورکی یکی از بزرگترین برند های بزرگ ورزشی در جهان است که توسط ریچارد استک تاسیس شده است. DKC  از تیم های بسیاری حمایت کرده است و با بیش از 30 هزار کارمند، محصولات خود را در سراسر جهان به فروش می رساند.

برند دیک
برند دیک

آندر آرمور  (under armour)

آندر آمور با طراحی های منحصر به فرد خود توانست در مدت زمان کم، محبوبیت زیادی به دست بیاورد. این برند آمریکایی همکاری نزدیکی با چهره های ورزشی، هنری و سیاسی دارد. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا یکی از مشتریان دائم این برند مشهور است. محصولات این برند در فروشگاه های سراسر دنیا موجود می باشد.

برند آندر آمور
برند آندر آمور

پوما (puma)

برند پرطرفدار پوما نیازی به معرفی ندارد. این برند آلمانی یکی از پر طرفدار ترین برند های تولید محصولات ورزشی در سراسر جهان می باشد که از سال 1948 تاسیس شده است. این برند انتخاب بسیاری از ورزشکاران معروف جهان است و محصولاتش تنوع بسیار زیادی دارند.

برند پوما
برند پوما

نیو بالانس (new balance)

برند نیوبالانس را با کفش ها، پوشاک اسپرت و تجهیزات اسکیت بورد می شناسند. قدمت این برند آمریکایی به بیش از یک قرن می رسد و طرفداران بسیاری در رشته های دوچرخه سواری و تنیس دارد. برند نیو بالانس با حمایت تیم فوتبال لیورپول انگلیس توانسته است تا حد زیادی خود را در سطح جهانی مطرح کند.

برند نیو بالانس
برند نیو بالانس

اسکچرز (skechers)

کمپانی اسکچز در سال 1992 در ایالت کالیفرنیای آمریکا تاسیس شد و با حمایت افراد مشهور در جهان به یکی از بهترین برند های ورزشی در جهان تبدیل شده است. برند اسکچز نمایندگی های بزرگی در سراسر جهان دارد و محصولات خود را در اختیار مشتریان قرار می دهد. درآمد سالانه این برند 4.6 میلیارد دلار براورد شده است.

برند اسکچرز
برند اسکچرز

اسیکس (asics)

برند ژاپنی اسیکس یکی از پرطرفدار ترین شرکت های تولیدی لوازم ورزشی است. اسیکس با حمایت تیم کریکت استرالیا به شهرت بسیاری رسیده است . محصولات این شرکت بسیار متنوع است و شامل انواع کفش ها و لباس ها برای کودکان و بزرگسالان می باشد. این برند تمام محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش می رساند.

برند اسیکس
برند اسیکس
نظر خود را درباره «برند های ورزشی معروف در دنیا را بشناسید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره برند های ورزشی معروف در دنیا را بشناسید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.