زمان مطالعه: 1 دقیقه
بهترین ماسک‌‌های صورت

بهترین ماسک‌‌های صورت

ماسک صورت برای زیباسازی چهره نیاز است تا چهره‌ای شفاف و زیبا داشته باشید و می‌توان گاهی اینکار را در خانه انجام داد.

ماسک‌های صورت زیادی وجود دارد که برای از بین بردن لکه‌های تیره پوست می‌توان استفاده‌ کرد. در ادامه با آسمونی باشید و چند ماسک برای روشن شدن پوست صورت را ببینید تا در عید پوستی شفاف و درخشان داشته باشید.

پیش از استفاده از ماسک، حتما صورت‌تان را به خوبی تمیز کنید.

معرفی بهترین ماسک‌های صورت برای از بین بردن لکه های تیره پوست
ماسک‌ زردچوبه و عسل

ماسک زردچوبه و عسل

نصف قاشق چای‌ خوری زردچوبه را با ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. مواد را خوب هم بزنید. حالا ماسک را به صورت بزنید و ملایم ماساژ بدهید. بگذارید ماسک ۱۰ دقیقه بماند. سپس صورت‌ تان را با آب ولرم بشویید.

موقع شستن یا برداشتن ماسک، اصلا به پوست فشار نیاورید.

face-mask-2
ماسک شیر و عسل

ماسک شیر و عسل

یک قاشق سوپ‌ خوری شیر و یک قاشق سوپ‌ خوری عسل را با هم مخلوط کنید و آن را روی لکه‌‌های تیره و یا کل صورت‌‌تان قرار دهید. اجازه دهید ماسک به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست‌‌تان بماند. سپس آن را بشویید.

معرفی بهترین ماسک‌های صورت برای از بین بردن لکه های تیره پوست
ماسک‌ آلوئه ورا

ماسک آلوئه‌ورا

برای تهیه این ماسک، به ژل آلوئه‌ ورای تازه و چند قطره گلاب نیاز داریم. ژل آلوئه‌ ورا را به اندازه‌ ای که برای تمام صورت‌‌تان کافی باشد از برگ آن استخراج کنید، گلاب را به آن اضافه و آن‌‌ها را به خوبی با هم مخلوط کنید. ماسک به مدت ۱۵ دقیقه روی صورت‌‌تان بماند تا خشک شود. قبل از شستن به مدت دو تا سه دقیقه روی صورت‌ ماساژ دهید، سپس آن را بشویید.

ماسک خیار

ماسک خیار

یک عدد خیار را رنده کنید و به صورت ماسک بر روی پوست صورت خود قرار دهید و بیست دقیقه بعد آن را با پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست خود پاک کنید.

ماسک پرتقال

ماسک پرتقال

یک عدد موز و پرتقال را با هم له کرده و مخلوط را روی پوست صورت بمالید. بعد از ۱۵ دقیقه صورت خود را با آب ولرم شسته و به آرامی خشک نمایید.

 

نظر خود را درباره «بهترین ماسک‌‌های صورت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین ماسک‌‌های صورت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.