زمان مطالعه: 1 دقیقه
کرونا، اوقات فراغت زیاد و استارتاپ های دورکاری فضای وب

کرونا، اوقات فراغت زیاد و استارتاپ های دورکاری فضای وب

 همیشه داشتن یک برنامه ی روزانه ی مشخص بسیار به استفاده ی بهینه از وقتمان کمک میکند. اما با وجود کرونا و...

همیشه داشتن یک برنامه ی روزانه ی مشخص بسیار به استفاده ی بهینه از وقتمان کمک میکند. اما با وجود کرونا و حذف شدن زندگی بیرون از خانه از اوقاتمان، اوقات فراغتمان به بینهایت رسیده است و اینجور مواقع برنامه ریزی خیلی سخت تر است. بسیاری از ما هم در مقابل این وقت استراحت طولانی و در پی تعطیلی شرکت های مختلف، مشاغل خود را از دست دادیم.

اما دسترسی ما با جهان بیرون از خانه ای که در آن قرنطینه شده ایم کاملا قطع نشده است. اینترنت مانند یک آینه از جهان بیرون در برابر ما قد علم کرده و میتوانیم تمام یا حداقل نیمی از جهان را در آن پیدا کنیم، مطالعه کنیم، سرگرم شویم، بازی کنیم و یا حتی کار کنیم! درست است کسب و کار تقریبا در این دوره غیرممکن میرسد اما همه چیز آنطور که فکر میکنیم نیست! امروز آسمونی برای شما راجع به استارتاپ های کسب و کار مینویسد.

قطعا این که در خانه کار کنیم مزایای خودش را دارد، و ما هم اگر طولانی مدت در دوران کرونا بیکار بمانیم به نظر میرسد که وقتی کرونا از میان رفت، دیگر قادر به اداره ی زندگیمان نخواهیم بود. پس بهتر است هرقدر مختصر هم که شده، دست به کار شویم.

با وجود کرونا چطور کار کنیم؟

خوشبختانه وجود اینترنت در هر زمینه ای موهبتی است برای خودش! اما لازم است بدانیم چطور از آن استفاده کنیم. ما هم برای همین اینجا هستیم تا به شما بگوییم علاوه بر وبسایت هایی که در زمینه های مختلفی از قبیل طراحی، گرافیک، ترجمه، برنامه نویسی، حسابداری و خیلی موارد دیگر فعالیت میکنند، برنامه ها و اپلیکیشن هایی هستند که در آنها میتوانید مشغول شوید و درآمد هم داشته باشید. از مزایای اشتغال در استارتاپ های دورکاری این است که علاوه بر رعایت قوانین قرنطینه خانگی، هزینه ی رفت و آمد هم حذف میشود و تمام حقوقی که کسب میکنید را میتوانید نگه دارید. این امر بسیار ترغیب کننده است تا همین امروز شروع کنید! در قسمت آگهی های آسمونی میتوانید خیلی راحت این استارتاپ ها را پیدا کنید و یا اگر هم خودتان استارتاپ کسب و کار را اداره میکنید، میتوانید در آسمونی دیده شوید!

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «کرونا، اوقات فراغت زیاد و استارتاپ های دورکاری فضای وب» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره کرونا، اوقات فراغت زیاد و استارتاپ های دورکاری فضای وب فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.