زمان مطالعه: 4 دقیقه
راهنمای انتخاب کانسیلر دور چشم

راهنمای انتخاب کانسیلر دور چشم

اگر اخبار روز دنیای مد و زیبایی را دنبال کرده باشید، متوجه می‌شوید که آرایشگران زیادی از کانسیلر به عنوان سایه پایه برای شروع و تثبیت میکاپ استفاده می‌کنند. پس اگر به جز جنبه زیبایی به شکل حرفه‌ای به استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی نگاه می‌کنید، سراغ یک کانسیلر حرفه‌ای بروید.
راهنمای انتخاب کانسیلر دور چشم خوب
راهنمای انتخاب کانسیلر دور چشم خوب
راهنمای انتخاب کانسیلر دور چشم خوب

بسیاری از افراد از لوازم پوست را به حداقل برسانند.

زیرسازی، استفاده از رژ گونه و ریمل، به نوعی اجزای اصلی و اولیه آرایش هستند. البته کانسیلر یکی از ابزار بسیار مهم و در دسترس افراد برای این منظور است. در ادامه نکاتی در مورد انتخاب کانسیلر دور چشم مناسب را می بینید.

استفاده از کانسیلر
استفاده از کانسیلر
استفاده از کانسیلر

چگونه یک کانسیلر مناسب انتخاب کنیم؟

کانسیلر زرد: این تن رنگ برای هر پوستی مناسب است. این کانسیلرها لکه‌های تیره را محو می‌کند. اگر می‌خواهید تیرگی اطراف چشم خود را بپوشانید از کانسیلر زرد استفاده کنید.

کانسیلر نارنجی: برای افراد سبزه این کانسیلر بسیار مناسب است. هنگام خرید آن را در اطراف دهان تست کنید.

کانسیلر سبز: این کانسیلر برای خنثی کردن تن قرمز پوست می‌باشد. اگر دارای لکه‌های قرمز مادر زادی هستید یا می‌خواهید جوش‌های خود را بپوشانید این کانسیلر مخصوص شماست.

کانسیلر بنفش: بله کانسیلر بنفش نیز وجود دارد. کسانی که پوست صورتشان مایل به زرد است می‌توانند از این محصول استفاده کنند. لکه‌های کبودی روی صورت کاملاً با این کانسیلر محو خواهد شد.

conceiler1
conceiler1

جوان‌تر شوید

اگر دنبال م1حصولی می‌گردید که به سادگی تمام عیب و ایرادهای دور چشم از جای زخم و جوش تا تیرگی و چروک‌های اطراف چشم را در چند ثانیه پوشش ‌دهد و کیفیت و پوشش‌دهی خوبی داشته باشد و فاقد چربی و البته سبک باشد، ما به شما کلینیک را پیشنهاد می‌کنیم. این کانسیلر لطیف پوست دور و گوشه چشم همچنین گوشه‌های بینی را روشن و تمام خطوط نازک چین و چروک را محو و کمرنگ می‌کند.

این محصول با آزمایش‌های متعدد مورد تایید متخصصان چشم است و هیچ خطری برای چشم‌ها نخواهد داشت؛ بنابراین شما با هر نوع پوستی می‌توانید از آن استفاده کنید. استفاده دوباره در روز و تجدید آن هم هیچ مشکلی برای پوست شما ایجاد نمی‌کند.

برای شما حساس‌ها !

کانسیلرها همان کرم پودرهای روشن و فشرده‌ای هستند که می‌توانید از آن قبل یا بعد از مصرف کرم پودر برای پوشاندن تیرگی و خطوط استفاده کنید. کانسیلر دور چشم ?دبورا? یکی از همان انتخاب‌هایی است که می‌توانید به نتیجه‌بخش بودن آن اطمینان کنید

این کاور دور چشم مایع با فرمول ضدحساسیت و چروک در مدت کوتاهی خط و خطوط اطراف چشم‌های‌تان را به حداقل می‌رساند و با پوشش عالی تا ساعت‌ها چشم‌هایی بی نقص و زیبا برای‌تان به ارمغان می‌آورد. از ویژگی‌های مثبت این کانسیلر وجود ضد آفتاب با SPF 20 و ترکیبات فعالی است که به طرز چشمگیری پف و تیرگی‌های اطراف چشم را پوشش می‌دهد.

یک کانسیلرگیاهی

بهترین استفاده‌ای که می‌‌توان از هر محصول زیبایی داشت این است که از آن برای خوش‌حالت کردن اجزای صورت استفاده شود. پس بهتر است با دقت به ترکیبات یک محصول از آن برای پوشاندن نواقص پوستی خود استفاده کنید. کانسیلر آرایشی رولون بین مصرف‌کنندگان محبوبیت زیادی دارد. این کانسیلر غنی شده با ویتامین C و عصاره شیرین بیان، نقش بسیار موثری در کاهش لک‌ها، چروک، پیری و بی‌رنگی‌های پوستی دارد.

این محصول با پوشش لک‌ها، دانه‌های تیره و محافظت از پوست در مقابل پیری زودرس سطح پوست را به‌طور یکدست و یک رنگ پوشش‌دهی می‌کند. رولون این کاور چشم را در چهار رنگ مختلف و با بافتی نرم و سبک به بازار عرضه کرده است تا به همه خواسته‌های خانم‌ها از یک کاور دور چشم پاسخ داده شود.

conceiler3
conceiler3


متخصص در رفع تیرگی‌ها

تیرگی اطراف چشم‌ها دلایل علمی فراوانی دارد اما مهم‌ترین آن علت وراثتی است پس برای فرار از دست این ‌مهمان ناخوانده به مراقبت نیاز دارید. مراقبت با کمک محصولی که استفاده از آن پوست را تغذیه و آبرسانی می‌کند. کانسیلر میبلین متخصص در پوشش‌دهی تیرگی و پف‌های اطراف چشم‌هاست تا جایی که با هر بار استفاده هیچ عیبی در صورت شما دیده نمی‌شود.

این محصول که بافت بسیار نرم و سبکی دارد، می‌تواند تا ساعت‌ها بدون احساس چربی و سنگینی روی پوست شما جا خوش کرده و ظاهری شفاف و یکدست به پوست‌تان بدهد. ماندگاری این کانسیلر در مقایسه با محصولات مشابه زبانزد است تا جایی که شما بعد از چند ساعت نیازی به ترمیم و تمدید آن روی پوست‌تان نخواهید داشت. همچنین چین و چروک‌های ریز و درشت صورت‌تان با استفاده از ترکیبات لطیف این کانسیلر پوشیده و کم‌عمق‌تر جلوه می‌کند.

چشم‌های هالیوودی

اگر اخبار روز دنیای مد و زیبایی را دنبال کرده باشید، متوجه می‌شوید که آرایشگران زیادی از کانسیلر به عنوان سایه پایه برای شروع و تثبیت میکاپ استفاده می‌کنند. پس اگر به جز جنبه زیبایی به شکل حرفه‌ای به استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی نگاه می‌کنید، سراغ یک کانسیلر حرفه‌ای بروید.

کانسیلری مانند ?نارس? که بافتی بسیار نرم و کرمی داشته و به راحتی با پوست شما ترکیب می‌شود و بدون کمترین ماسیدگی، به مدت طولانی ماندگاری خود را حفظ می‌کند. از ویژگی‌ دیگر این محصول این است که به راحتی لک و تیرگی پوست، دور چشم و قرمزی و التهاب را می‌پوشاند و پوششی یکدست و طبیعی روی پوست شما به جا می‌گذارد. این محصول حاوی آنتی‌اکسیدان‌های قوی برای کاهش لک و چین و چروک‌ها هم هست؛ پس با انتخاب آن با یک تیر دو نشان می‌زنید.

محصولی چندکاره

کیفیت حرف اول را می‌زند و اما برای کسانی که دنبال کیفیت هستند، کانسیلر ?آرکانسیل? با فرمولاسیونی متفاوت و مفید را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول با خاصیت ضدآب به خوبی عیب و نقص پوست را پوشانده و پف و تیرگی دور چشم را محو می‌کند. پوشانندگی بالای لک، خاصیت ضدقرمزی این پوشاننده، پوست را صاف و با پوشش مات غنی شده با ویتامین E و آنتی‌اکسیدان پوست را مرطوب و از خشک شدن آن محافظت می‌کند

این محصول با مواد ضد محرک و ضدالتهاب قرمزی پوست را از بین می‌برد درخشندگی کاملا طبیعی به بافت سطحی پوست می‌بخشد. شرکت تولیدکننده این کانسیلر معتقد است هیچ گونه مواد سرطان‌زا در تولید این محصول استفاده نشده و محصول‌شان مورد تایید متخصصان چشم بوده است.

 
نظر خود را درباره «راهنمای انتخاب کانسیلر دور چشم» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره راهنمای انتخاب کانسیلر دور چشم فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.