زمان مطالعه: 3 دقیقه
گروه بلک پینک

گروه بلک پینک

گروه بلک پینک در جهان بسیار معروف هستند و تبلیغات گسترده‌ای برای این گروه کی‌پاپ انجام می‌شود.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

گروه بلک پینک (BLACKPINK) یکی از گروه های خواننده دخترانه در کره جنوبی است. این گروه دخترانه، جزء گروه های پرطرفدار در جهان از جمله ایران است. با آسمونی باشید تا جدیدترین خبرهای این گروه را در همین صفحه مطلع شوید.

همکاری بلک پینک کره ای و سلنا گومز + بیوگرافی و عکس
بلک پینک کره ای و سلنا گومز 

همکاری گروه بلک پینک با سلنا گومز

سینگل جدید بند بلک پینک به نام "Ice Cream" با همکاری سلنا گومز در آگوست 2020 ساخته شده و آریانا گرانده و ویکتوریا مونه جزء تیم ترانه سرایان این آهنگ هستند.

گروه های کره ای به لطف تبلیغات گسترده ی مدیران انتشاراتی خود، در بین خواننده های مطرح جهان جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند. 

blackpink
blackpink

بند بلک پینک بالاتر از امینم قرار گرفت.

کانال یوتیوب بند بلک پینک، با عبور از کانال امینم خواننده رپ آمریکایی، با بیش از 43.8 میلیون سابسکرایبر(اشتراک گذاری) به چهارمین کانال با بیشترین سابسکرایب در بین آرتیست های یوتیوب تبدیل شد.

این نشان دهنده آن است که خواننده های کره ای همانند بازیگران این کشور در جهان در حال رشد چشمگیری هستند. کمپانی های مطرح کره جنوبی با تبلیغ و نام این سلبریتی های معروف، سرمایه زیادی به دست آورده اند.

درباره بلک پینک

همکاری بلک پینک کره ای و سلنا گومز + بیوگرافی و عکس
بلک پینک کره ای

بلک پینک (블랙핑크 - (BLACKPINK) یک گروه دخترانه کره‌ای است که توسط کمپانی وای‌جی انترتینمنت پایه‌گذاری شد. این گروه از چهار عضو به نام‌های جیسو، جنی، رزی و لیسا تشکیل شده ‌است.

بلک پینک تنها گروه شرکت وای‌جی انترتینمنت است که رهبر ندارد. آنها اولین گروه دخترانه هستند که در جدول جهانی فروش آهنگ بیلبورد چهار آهنگ با رتبه نخست دارند. حساب اصلی اینستاگرام بلک پینک با بیش از 27 میلیون دنبال ‌کننده، بیشترین مقدار دنبال‌کننده برای یک گروه دخترانه در کره جنوبی را داراست.

blackpink
گروه بلک پینک

بلک پینک به ‌طور رسمی در تاریخ 8 اوت 2016 و با انتشار آلبوم تک‌آهنگ مربع اول که شامل آهنگ‌های بوم‌بایا و سوت بود، کار خود را در صنعت موسیقی آغاز کرد.

سوت اولین آهنگ از این گروه بود که در صدر جدول‌های کره‌ای قرار گرفت. همچنین تک‌آهنگ بوم‌بایا نیز در صدر جدول آهنگ‌های برتر جهانی بیلبورد قرار گرفت.

نماهنگ بوم‌بایا پربازدیدترین موزیک ویدیوی آغاز به کار توسط یک گروه کره‌ای می‌باشد. با به دست آوردن این موفقیت‌ها، بلک پینک توانست جایزهٔ بهترین هنرمند تازه‌کار را در سی‌ویکمین گلدن دیسک آواردز و بیست‌وششمین سئول موزیک آواردز به دست آورد.

این گروه توانست با تک‌آهنگ دو-دو دو-دو در جدول 100 آهنگ داغ بیلبورد و بیلبورد 200 آمریکا به ترتیب رتبه 55 و 40 را از آن خود کند، که بالاترین رتبه‌بندی جدول برای یک گروه دختر کی-پاپ در تاریخ است.

موزیک ویدیوی این آهنگ در زمان انتشارش رکورد بیشترین بازدید یک موزیک ویدیو در 24 ساعت اول را متعلق به خود کرد.

و در ژانویهٔ 2019 این نماهنگ پربازدیدترین ویدیوی یک گروه کره‌ای در وبسایت یوتیوب است. آن‌ها همچنین تنها و اولین گروه دختر کره‌ای هستند که در جدول امرجینگ آرتیستز حضور یافتند.

دومین آلبوم کوتاه بلک پینک به نام «بیا این عشقو بکشیم» در 5 آوریل 2019 منتشر شد.

تک‎آهنگ اصلی این آلبوم با 54 میلیون بازدید، رکورد پربازدیدترین موزیک ویدیو در 24 ساعت اول انتشار را -که پیش از آن در دست آریانا گرانده بود- از آن خود کرد. همچنین، «بیا این عشقو بکشیم» اولین نماهنگ از یک گروه دخترانۀ کره‌ای است که به مدت 4 هفته توانست در جدول 100 آهنگ داغ بیلبورد حضور داشته باشد.

معرفی اعضای بلک پینک

همکاری بلک پینک کره ای و سلنا گومز + بیوگرافی و عکس
اعضا بلک پینک کره ای
  • کیم جیسو، متولد 3 ژانویه 1995 در سئول کره جنوبی است. نام هنری او «جیسو» است. جیسو بزرگترین عضو گروه بلک پینک است. جیسو متولد و پرورش یافته کره جنوبی است.
  • جنی کیم، متولد 16 ژانویه در سئول کره جنوبی است. او با نام هنری «جنی» شناخته میشود. جنی رپر و خواننده اصلی این گروه است. جنی متولد کره جنوبی و زندگی کرده نیوزیلند است.
  • رُزاَن پارک، متولد 11 فوریه 1997 در آوکلند نیوزیلند است. او با نام هنری «رُزی» شناخته میشود. رزی خواننده اصلی این گروه است. رزی متولد نیوزیلند، بزرگ شده و تحصیل کرده ملبورن استرالیا است.
  • لالیسا مانوبان، متولد 27 مارس 1997 در بانکوک تایلند است. نام هنری او «لیسا» است. لیسا رقصنده اصلی این گروه است. او متولد و بزرگ شده کشور تایلند است.
blackpink
blackpink
نظر خود را درباره «گروه بلک پینک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره گروه بلک پینک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.