خرید تتر با توجه به قیمت ثابت آن کاربردهای ویژه و خاص خود را دارد. در این مقاله قصد داریم به بررسی مزیت‌ های خرید و فروش ارز دیجیتال Tether یا همان USDT بپردازیم.

این ارز دیجیتال با نام اختصاری USDT شناخته شده و در دسته‌بندی استیبل کوین‌ها قرار می‌گیرد. این دسته ارزهای دیجیتال قیمت ثابتی داشته و برخلاف بیت کوین، اتریوم یا سایر موارد، ارزششان با گذشت زمان تغییر نمی‌کند؛ برای خرید تتر چند سال قبل یک دلار پرداخت کرده و اکنون نیز یک واحد آن را با همین قیمت خریداری می‌کنید.

با وجود تعدد رمز ارزها و ترید نزدیک به پنج هزار مورد از آن‌ها توسط معامله‌گران، از نظر ارزش کل بازار Tether پشت سر بیت کوین، اتریوم و ریپل در رتبه چهارم قرار دارد؛ ارزش کل بازار آن نزدیک به 10 میلیارد دلار است! اگرچه استیبل کوین‌های دیگری نیز وجود دارند، اما حجم بسیار بالای خرید و فروش تتر و اختلاف آن با رقبا سبب شده سایر گزینه‌ها را کنار بزند.

دو کاربرد مهم خرید تتر

دو کاربرد مهم می‌توان برای Tether بیان کرد. اولین گزینه در امان ماندن از نوسانات بازار ارزهای دیجیتال است که در برخی مواقع، شدت زیادی می‌گیرد. دومین کاربرد فراوان، انتقال دادن آسان پول به صرافی‌ها و کیف پول‌ها به شکل دلار است. امروز حجم قابل توجهی از حواله‌ها برای افزایش سرعت با استفاده از تتر صورت می‌گیرند. فرد ارسال‌کننده و دریافت‌کننده با خرید و فروش تتر در کنار سرعت بخشیدن به معاملات خود، از نوسان رمز ارزها در امان خواهند ماند.

تریدرها معمولا بعد از خرید بیت کوین یا هر رمز ارز دیگر، آن را برای مدت زمانی طولانی نگه نداشته و در اسرع وقت، زمانی که سیگنال شروع کاهش قیمت را دریافت کردند، دارایی‌شان را به تتر تبدیل خواهند کرد. تصور کنید با پرداخت 10 هزار دلار، یک واحد BitCoin خریداری کرده‌اید. قیمت این ارز دیجیتال مدتی بعد به 11 هزار دلار افزایش پیدا می‌کند. تصمیم شما در این هنگام، به خاطر احتمال کاهش مجدد قیمت، فروش دارایی‌تان است. معامله‌گران در چنین مواقعی دارایی خود را خیلی راحت و سریع با خرید تتر تبدیل به آن کرده و در حساب کاربری یا کیف پولشان نگهداری می‌کنند. اگر مجددا قیمت بیت کوین به 10 هزار دلار یا حتی کمتر برگردد، شما 11 هزار دلار دارایی، در قالب تتر، خواهید داشت.

ارسال و دریافت USDT تنها با ارسال یک ایمیل خیلی سریع صورت می‌گیرد. همین ویژگی‌ها سبب شده خرید و فروش دائمی تتر بخشی از فعالیت‌های روتین تریدرها باشد؛ آن‌ها دائما ارزهای دیجیتالی مختلف را به Tether تبدیل کرده و برای خرید کوین‌های جدیدی نیز مبلغ را با استفاده از همان می‌پردازند.

اگرچه برخلاف رمز ارزی همچون BitCoin سقفی برای ایجاد واحدهای Tether در نظر گرفته نشده است، اما این کوین بی‌قانون و به شکلی کنترل نشده تولید نمی‌شود. به ازای هر یک واحد تتر، می‌بایست یک دلار در ذخایر بانکی به عنوان پشتوانه نگهداری شود. به عنوان نمونه، در صورت عرضه 5 میلیون واحد تتر به بازار، 5 میلیون دلار باید در خزانه بانک وجود داشته باشد. به این ترتیب قیمت معادل «1 دلاری» این ارز دیجیتال حفظ خواهد شد.

برای خرید انواع ارزهای دیجیتال با پایین‌ترین کارمزد و سریع‌ترین تسویه می‌توانید از خدمات وب سایت بیت 24 استفاده کنید. پلتفرم صرافی بیت 24 از ارزهای متعددی پشتیبانی کرده و می‌توانید در آن به خرید کاردانو ، بیت کوین، تتر، اتریوم، ریپل و چند ده رمز ارز دیگر شامل پرکاربردترین و محبوب‌ترین گزینه‌ها بپردازید.

 
نظر خود را درباره «بررسی مزایای خرید تتر - USDT برای تریدرهای ارزهای دیجیتال» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بررسی مزایای خرید تتر - USDT برای تریدرهای ارزهای دیجیتال فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.