زمان مطالعه: 4 دقیقه
بهترین فروشندگان لوازم سرویس و حمام

بهترین فروشندگان لوازم سرویس و حمام

هر کدام از بخش های خانه، شامل آشپزخانه، پذیرایی، اتاق و ... تجهیزات مورد نیاز خود را دارند. سرویس بهداشتی و حمام هم به وسایلی نیاز دارند که ساماندهی را در آن م

سرویس بهداشتی و حمام معمولا در فضای محدودی از خانه قرار می گیرند و بسیار پر کاربرد می باشند. تقریبا تمام اعضای خانواده روزانه از آن استفاده می کنند. مرتب نگه داشتن حمام ممکن است محال باشد اما نظافت آن بسیار اهمیت دارد. البته تمیز نگه داشتن سرویس بهداشتی و حمام آنچنان کار سخت و دشواری نیست، تنها چیزی که حائز اهمیت است، توجه به نیاز ها و وسایل ضروری سرویس بهداشتی است. در این صورت از شلوغی بیش از حد جلوگیری می شود. در ادامه آسمونی چند وسیله کاربردی در حمام و سرویس بهداشتی را به شما معرفی می‌کنیم.

ویژگی های لوازم سرویس بهداشتی و حمام

 

لوازم سرویس بهداشتی و حمام
لوازم سرویس بهداشتی و حمام

سرویس های بهداشتی شامل حمام و سرویس هستند که هر کدام لوازم و تجهیزات خاص خود را دارند. از وسایل ضروری موجود در حمام می توان به وان حمام، دوش و شیرهای آب اشاره کرد. علاوه بر این ها، لوازم و وسایل دیگری نیز در سرویس حمام و دستشویی وجو دارند که تقریبا برای استفاده روزانه افراد کاربرد بسیاری دارند. لوازم بهداشت شخصی، قفسه های دیواری و موارد دیگر بسیار مهم و پرکاربرد می باشند. سرویس بهداشتی مهمولا به دو شکل طراحی می شود: یکپارچه و جدا. در طراحی یکپارچه روشویی و سرویس در یک مکان قرار دارند و در طراحی جدا بصورت جداگانه نصب می شوند.

یک سرویس بهداشتی خوب باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  1. تعیین اندازه و استاندارد های مناسب برای محیط سرویس بهداشتی
  2. کاشی و سرامیک های زیبا و مناسب برای کف پوش و دیوار
  3. استفاده از سرویس فرنگی در کنار سرویس سنتی، به منظور راحتی بیشتر
  4. ابعاد مناسب برای روشویی
  5. استفاده از کابینت در سرویس بهداشتی
  6. استفاده از تهویه هوا

 

محصولات سرویس بهداشتی و حمام

 

سرویس بهداشتی و حمام
سرویس بهداشتی و حمام

فروشندگان لوازم سرویس و حمام محصولات و کالا هایی را برای نظم دهی بیشتر به فضای سرویس بهداشتی ارائه می دهند که استفاده از آن ها تاثیر بسیاری در تمیزی و نظافت خانه دارد. این محصولات عبارتند از:

پایه‌های رول دستمال کاغذی

دستمال سرویس بهداشتی در قرن دوم قبل از میلاد برای اولین بار در چین استفاده شد. اولین پایه رول دستمال ها نیز از لحاظ کیفیت و شکل بسیار متنوع هستند و در اندازه های مختلفی طراحی می شوند. شرکت‌ های اروپایی مدل های چسبی یا مکش مولکولی (فشار دست یا پاور لاک) را به بازار عرضه کردند که دیگر نیازی نباشد کاشی‌ های سرویس بهداشتی سوراخ شوند. در انواع مدل های ایستاده فرچه و دستمالی در یک قالب ساخته شده اند و مدل های دیگر طراحی های مدرن را می توانید در فروشگاه های لوازم سرویس و حمام مشاهده کنید. در انتخاب کالا دقت کنید که ضد زنگ و مقاوم به رطوبت باشند.

جا حوله ای

اسفاده از قفسه ها و آویزها نظم بیشتری به فضای داخلی سرویس می دهند. فضاهای سرویس بهداشتی و حمام معمولا کوچک است، به همین خاطر استفاده از این محصولات می تواند بسیار مفید باشد.

آویز و گیره

آویز ها انواع مختلفی دارند. آویز‌ها و گیره‌ های آلمانی و اروپایی از کیفیت و کارایی بالایی برخوردارند و مکش مولکولی فوق العاده ای دارند که نیاز به سوراح کاری را کاهش می دهد. این آویزها روی سطوح ناهموار چسبانده می شوند و قیمت مناسبی دارند.

پرده حمام

پرده حمام یکی از مهم ترین اکسسوری حمام است که باید ضد‌آب باشد تا به‌خوبی هوا را از خود عبور دهد. پرده حمام باید قابلیت شستشو داشته باشد و بتوان به راحتی آن را با ماشین لباسشویی تمیز کرد. پیشنهاد می کنیم اگر در حمام از وان استفاده می کنید، پرده های کرکره ای را انتخاب کنید تا بر اساس نیاز آن را تنظیم کنید.

سطل زباله

یکی از با کیفیت ترین سطل زباله پدالی حمام، سطل زباله برند المانی ونکو. این سطل زباله سبک و ضد زنگ است و در دو تکه با گنجایش های مختلف در بازار وجود دارد. تکه داخلی آن را می توان از سطل اصلی جدا کرد.

پایه نگه دارنده سشوار

سشوار خود را بعد از استفاده کجا می گذارید؟ نبودن مکان مناسب برای قرار دادن سشوار یکی از مشکلات اصلی در فضای سرویس است. نمونه‌ های آلمانی پایه سشوار با تنوع بسیار بالا و قیمت های مناسب نیاز به سوراخکاری ندارند و به ‌راحتی با چسب نصب می‌شوند.

تهویه و اسپری خوشبو کننده هوا

به‌دلیل رطوبت زیاد سرویس بهداشتی و حمام، استفاده از یک هواکش یا سیستم تهویه می تواند بسیار مفید باشد. این تهویه ها در فروشگاه های لوازم حمام در عطر ها و اندازه های متنوع وجود دارند.

 سبد‌ رخت چرک

تقریبا بیشتر افراد برای جمع و جور کردن لباس ‌های چرک خود از سبد رخت چرک استفاده می‌کنند. جای مناسب برای سبد رخت در حمام است و این محصول در اندازه های مختلف در بازار وجود دارند.

برندهای ایرانی تجهیزات سرویس بهداشتی:

  • روشویی و شیرآلات بلومیس
  • روشویی دی.کی
  • پارس سرام
  • شیرآلات راسان
  • شیرآلات البرز روز

 

قیمت لوازم سرویس و حمام

 

محصول قیمت
ست سطل و فرچه  از 207,000 تا 700,000
ست سرویس بهداشتی از 350,000 تا 1000000
حوله دستی  از 10,000 تا 500,000
شلف سه محفطه حمام از 74,000 تومان تا 163,000 تومان
حوله خشک کن از 399,000 تومان تا 4,500,000 تومان
قفسه حمام 170,000 تومان
وان حمام  از 8,868,000 تومان تا 22,855,300 تومان
پرده ی حمام ساده 45,000 تومان
تنظیم کننده قفسه حمام  658,800 تومان

 


اعتبار سنجی لوازم سرویس و و حمام

 

لوازم سرویس و حمام
لوازم سرویس و حمام

تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام را از کجا می ‌توان تهیه کرد؟ فروشگاه‌ های مختلف قیمت و مدل‌های متنوعی از محصولات را ارائه می دهند. قبل از خرید بهتر است اطلاعاتی از محصول مورد نظر خود جمع آوری کنید و نظزات دیگران را در رابطه با این کالا ها بخوانید.

انتخاب: در انتخاب تجهیزات مختلف سرویس بهداشتی به سبک دکوراسیون سرویس بهداشتی و خانه خود توجه کنید. توجه داشته باشید که لوازم سرویس بهداشتی و حمام باید راحت شستشوی شوند. اگر حمام و دستشویید شما فضای کمی برای لوازم دارد، وسایلی با سبک مینیمال انتخاب کنید. محصولات سرویس بهداشتی در رنگ ‌های روشن و ملایم در فروشگاه ها به فروش میرسد و می توانید با رنگ های شاد دکور زیبایی در فضای سرویس بهداشتی خانه ایجاد کنید.

خرید: برای خرید محصولات سرویس بهداشتی و حمام باید بازار های اصلی شهر خود را پیدا کنید. به نمایندگی های معتبر فروش محصولات سرویس بهداشتی و حمام نیز می توانید سر بزنید. در خرید ست سرویس بهداشتی حتما توجه کنید تا همه وسایل مورد نیاز شما در آن وجود داشته باشد.

خرید شیرآلات سرویس بهداشتی در تهران: خیابان شیراز، خیابان بنی هاشم، خیابان سعدی تهران، بازار صالح آباد تهران

نظر خود را درباره «بهترین فروشندگان لوازم سرویس و حمام» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین فروشندگان لوازم سرویس و حمام فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.