زمان مطالعه: 1 دقیقه
شکلات داغ آرژانتینی

شکلات داغ آرژانتینی

شکلات داغ آرژانتینی طعم دلپذیری دارد. محققان ثابت کرده‌اند که شکلات تلخ به درمان و جلوگیری از بیماری‌های مغز و سیستم قلبی عروقی به طور خاصی کمک می‌کند.

شکلات داغ آرژانتینی یکی از نوشیدنی‌های فصول سرد سال است. طرز تهیه این نوشیدنی لذیذ در هر کشوری، دستور خاص خودش را دارد. در ادامه با آشپزی آسمونی باشید و طرز تهیه شکلات داغ آرژانتینی را ببینید که به آسانی می‌توانید آن را تهیه و سرو کنید.

طرز تهیه شکلات داغ آرژانتینی ؛ یک نوشیدنی عالی مخصوص روزهای سرد
شکلات داغ آرژانتینی

مواد لازم برای تهیه شکلات داغ آرژانتینی

شیر ۴ فنجان
شکر ۱/۴ فنجان
وانیل ۱ ق چ
شکلات تلخ ۴ عدد

 

طرز تهیه شکلات داغ آرژانتینی

شیر، شکر و وانیل را در ظرفی بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید و هم بزنید تا با هم ترکیب شوند. سپس مواد ترکیب شده را از روی حرارت بردارید و در فنجان‌ها بریزید. داخل هر فنجان یک تکه شکلات اضافه کنید و سرو نمایید.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «شکلات داغ آرژانتینی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره شکلات داغ آرژانتینی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.