زمان مطالعه: 4 دقیقه
5 سریال کره ای که باید حتما دید + تصاویر

5 سریال کره ای که باید حتما دید + تصاویر

5 سریال کره ای که باید دید: سریال پادشاهی - سریال بوتیک سری - سریال صدا یا ویس - سریال یادآور - سریال سقوط بر روی تو

چند سالی است که سریال های کشور کره جنوبی در جهان، محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

انتخاب بازیگران با فیلمنامه های مناسب باعث شده، تماشاگران تازه ای به سمت این سریال ها جذب شوند. آسمونی در این قسمت، 5 سریال کره ای را انتخاب کرده که باید حتما دید.

5 سریال کره ای که باید حتما دید + تصاویر
5 سریال کره ای که باید حتما دید + تصاویر

1-سریال پادشاهی (Kingdom)

پادشاهی مجموعهٔ وب تلویزیونی کره ‌ای است که در سال 2019 توسط شبکه نتفلیکس تولید شد. این اولین سریال کره‌ای اصلی نت‌فلیکس است که در 25 ژانویهٔ 2019 پخش شد. فصل دوم آن نیز 13 مارس 2020 منتشر شد. فصل سوم آن هم در راه است.

سریال در دوره پادشاهی چوسان و چند سال پس از حملهٔ ژاپن به کره (1592 - 1515) اتفاق می‌افتد.

فصل اول داستان ولیعهد لی چانگ (جو جی هون) را به تصویر می کشد که درگیر یک توطئه سیاسی شده و مجبور می‌شود ماموریتی را آغاز کند تا در مورد شیوع بیماری مرموزی که پادشاه فعلی و استان‌های جنوبی را دربرگرفته تحقیق کند. بیماری‌ای که باعث می‌شود قربانیان به صورت مردهٔ متحرک احیا شوند.

فصل دوم حول پیشرفت بیماری در چندین استان می‌چرخد.

فصل سوم که هنوز منتشر نشده، هفت سال بعد و اوج دوباره بیماری را به تصویر خواهد کشید.

سریال پادشاهی را می توان یکی از جذاب ترین سریال های ژانر وحشت نامید. سریالی با بازیگران توانمند که توانستند به خوبی ماجرای وحشتناک داستان را به بیننده منتقل کنند.

5-korean-series-that-must-be-seen
5-korean-series-that-must-be-seen

2-سریال بوتیک سری (secret boutique)

سریال کره جنوبی است. این سریال درام از شبکه SBS پخش شده است.

سریال در مورد دختری به نام جنی جانگ (کیم سون آه) است که پس از سختی های فراوان به زندگی ایده آل و لاکچری رسیده است.

او سالهای زیادی در پرورشگاه زندگی میکرد و پس از آنکه به سن قانونی رسید آنجا را ترک کرد. او کارهای زیادی را از جمله کار کردن به عنوان خدمتکار در یک خانه بزرگ برای خانواده ای پولدار و ثروتمند را انجام داده و حالا با نامی دیگر به نام جنی جانگ برای خود یک بوتیک راه انداخت و قصد دارد آن را گسترش دهد و بتواند در کسب و کار جدیدش موفق شود.

این بوتیک یک بوتیک عادی نیست و مشکلات غیرقانونی افراد مهم کشور را حل می کند. و اما جنی جانگ، خودش از بچگی آدم مهمی بوده ولی به دلایلی آنرا مخفی نگهداشته است.

5 سریال کره ای که باید حتما دید + تصاویر
5 سریال کره ای که باید حتما دید + تصاویر

3-سریال صدا (voice)

سریال ویس یا صدا  با ژانر جنایی – کارآگاهی، محصول سال 2017 کره جنوبی است.

سریال ویس2 در سال 2018 ساخته شد و همچنین ویس3 هم در سال 2019 ساخت و پخش آن ادامه یافت.

در اوایل سریال، رده سنی که در نظر گرفته شد 15 سال و بعد از چند قسمت رده سنی آن به 19 سال تغییر کرد.

بعضی از بازیگران آن عبارتند از : جانگ هیوک - لی ها نا - بک سونگ هیون - کیم جه ووک - یسونگ از گروه سوپر جونیور - یون ایون سو

مو جین هیوک کارآگاه تیم جرایم خشن است و کانگ گون جو در بخش تماس های اضطراری 112 مشغول به کار است. داستان از سال 2014 شروع میشود. مو جین هیوک که در شب تولدش در حال درگیری با مجرمین است، تماس همسرش را که درحال فرار از قاتلی سریالی بود را نادیده میگیرد و علی رغم اینکه هو جی هه همسر جین هیوک با مرکز تماس های اضطراری 112 تماس میگیرد اما با نابلدی مرکز 112 به قتل میرسد. کانگ گون جو مدعی می شود که صدای قاتل را شنیده است به همین دلیل به عنوان تنها شاهد قتل هو جی هه در دادگاه احضار میشود. اما شهادت او در دادگاه مورد تمسخر بقیه واقع میشود و هیچ کس شهادت او مبنی بر اینکه قاتل هو جی هه پدر او را که افسر محترمی هم بوده را نیز به قتل رسانده و او با قاتل صحبت کرده را باور نمیکند.

این دادگاه نخستین دیدار مو جین هیوک و کانگ گون جو بود و همین ادعای گون جو که قاتلِ دستگیر شده را بی گناه میداند و شهادت او سبب آزادی وی می گردد، موجب می شود جین هیوک کینه ای عمیق نسبت به کانگ گون جو پیدا کند. بعد از این ماجراها، سریال به 3 سال بعد یعنی سال 2017 می رسد و..

5-korean-series-that-must-be-seen
5-korean-series-that-must-be-seen

4-سریال یادآور (Memorist)

سریال یادآور یکی از پربیننده ترین سریالهای سال 2020 کره جنوبی است ودر مجموعه از بازیگران درجه یک سینما و تلویزیون کره همانند Yoo Seung Ho, Lee Se Young, Jo Sung Ha, Ko Chang Seok, Jeon Hyo Sung, Yoon Ji On در آن نقش آفرینی کرده اند . سبک این سریال جنایی و رازآلود است.

داستان در مورد فردی است که در طی یک فعل و انفعالاتی یک قدرت خارق العاده بدست می آورد و او حالا دیگر یک آدم عادی نیست و با توجه به قدرتی که دارد توانایی انجام کارهایی را دارد که از یک آدم عادی برنمی آید و برای هر کسی انجام دادن این کارها به راحتی نیست او حالا از این قدرت برخوردار است که وقتی مثلا کسی را لمس میکند از تمام راز های او باخبر می شود و او می تواند از این اطلاعات استفاده می کند.

این سریال از شبکه tvN پخش شده است.

5 سریال کره ای که باید حتما دید + تصاویر
5 سریال کره ای که باید حتما دید + تصاویر

5-سریال سقوط بر روی تو (Crash Landing On You)

بازیگران این سریال، هیون بین و سون یه جین هستند.

سریال Crash Landing On You داستان یک زن نجیب زاده اهل کره جنوبی به نام سون سی ری را روایت می کند که سوار بر پاراگلایدر اشتباها از مرز کره شمالی گذشته و در خاک این کشور فرود می آید.

او در ادامه توسط یک افسر ارتش کره شمالی به نام ری جئونگ هیوک پیدا شده و به جای تحویل دادن وی، تصمیم می گیرد به او کمک کند که به کشورش برگردد و در این گیرودار شیفته او می شود.

داستان این سریال کره ای بسیار محبوب، عاشقانه است اما عجیب و غریب و همزمان بسیار جدی. با این وجود بسیاری از فراری های اهل کره شمالی که به بخش جنوبی شبه جزیره کره فرار کرده اند، دقت و توجه این سریال به جزییات در به تصویر کشیدن زندگی روزمره مردم کره شمالی را ستوده اند. جالب اینکه حتی یک فراری اهل کره شمالی در نوشتن سناریو این سریال نیز نقش داشته است.

این سریال از دسامبر 2019 تا فوریه 2020 از شبکه tvN پخش شده است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «5 سریال کره ای که باید حتما دید + تصاویر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 5 سریال کره ای که باید حتما دید + تصاویر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.