زمان مطالعه: 1 دقیقه
دسر خوشمزه تیرامیسو

دسر خوشمزه تیرامیسو

دسر تیرامیسو طعم دلپذیری دارد و یکی از دسرهای مورد علاقه بسیاری از مشتریان در کافه‌ها است.

دسر تیرامیسو یکی از دسرهای خوشمزه و خوش طعم است و بسیار هم پرطرفدار است که در کافه‌ها سرو می‌شود. در ادامه با آشپزی آسمونی باشید تا طرز تهیه دسر تیرامیسو را آموزش ببینید.

دسر خوشمزه تیرامیسو
دسر خوشمزه تیرامیسو

مواد لازم برای تهیه دسر تیرامیسو

  • بیسکویت مخصوص تیرامیسو - 200 گرم
  • پنیر ماسکارپونه - 250 گرم
  • تخم مرغ - 3 عدد
  • شکر - 4 قاشق غذاخوری
  • قهوه تلخ - 4 فنجان
  • پودر کاکائو - میزان دلخواه

طرز تهیه دسر تیرامیسو

ظرف آب جوش را آماده کنید. زرده و سفیده تخم مرغ را جدا کنید. ظرفی را که در آن زرده ریخته اید را روی آب جوش بگذارید و شکر را اضافه کنید و با همزن هم بزنید.

یک قاشق غذاخوری شکر را نگهدارید و در ظرفی جداگانه به سفیده تخم مرغ اضافه کنید و آنقدر با همزن هم بزنید تا به اصطلاح پفکی شود. پنیر ماسکارپونه را به سفیدی اضافه کرده و هم بزنید, سپس مواد زردی را کامل به سفیدی اضافه کنید .

tiramisu
tiramisu

حال بسیار آرام هم بزنید. کرم تیراماسو آماده شد. قهوه را قبلا دم کنید تا حالا از آن استفاده کنید. سرد باشد. ظرف دسر را آماده کنید.

ته ظرف را کمی کرم ترامیسو بریزید. بیسکویت ها را چند لحظه ای در قهوه قرار دهید. حال بیسکویت را روی کرم در ظرف قرار دهید. دوباره کرم بریزید.

تکرار این کار به حجم ظرف بستگی دارد. در انتها روی مواد را پودر کاکائو بپاشید و 30 یا 40 دقیقه ای در یخچال بگذارید. دسر شما آماده است.

نظر خود را درباره «دسر خوشمزه تیرامیسو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره دسر خوشمزه تیرامیسو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.