زمان مطالعه: 1 دقیقه
پاستا با مرغ و سس آلفردو

پاستا با مرغ و سس آلفردو

پاستا با مرغ و سس آلفردو یکی از غذاهای مورد علاقه بسیاری از مردم ایران و همینطور جهان است.

پاستا با مرغ و سس آلفردو غذای بسیار لذیذی است که می‌توان برای نهار و یا شام سرو کرد. این غذای لذیذ را باید هفته‌ای یک‌بار درست کرد. در ادامه با آسمونی باشید و طرز تهیه پاستا با مرغ و سس آلفردو را آموزش ببینید.

پاستا با مرغ و سس آلفردو

مواد لازم برای پاستا با مرغ و سس آلفردو

پاستا ۵۰۰ گرم
کره نیم پیمانه
سینه مرغ پخته ۳۰۰ گرم
جعفری برای تزیین
نمک و فلفل برای تزیین

 

طرز تهیه پاستا با مرغ و سس آلفردو

در یک ظرف آب ۵ پیمانه آب بریزید و بگذارید جوش بیاید. وقتی آب جوش آمد به آن نمک اضافه کنید. به آب در حال قل خوردن پاستا را اضافه کنید. در ظرف را باز بگذارید وگرنه پاستاها خمیر می‌شوند. بگذارید تا پاستاها بپزند. در این مدت یکی دو بار مخلوط را هم بزنید.

همزمان با ریختن پاستاها درون آب، در تابه‌ای دیگر کره را آب کنید و مرغ پخته و تکه‌تکه شده را به آن اضافه کنید و کمی تفت دهید. سپس نمک و فلفل و سس آلفردو را به آن بیافزایید و بگذارید با هم چند قل بخورند تا مرغ‌ها طعم بگیرند.
پاستاها که پخت، آنها را آبکشی کنید و در ظرفی که از قبل کمی گرم کرده‌اید بکشید و مخلوط مرغ و سس آلفردو را به آنها اضافه کنید.

طرز تهیه سس آلفردو

  • مواد لازم برای تهیه سس آلفردو

  • کره یک چهارم پیمانه
  • خامه یک پیمانه
  • سیر  یک حبه خرد شده
  • پنیر پارمزان رنده شده یک پیمانه و نیم
  • جعفری تازه یک چهارم پیمانه ریز شده
  • طرز تهیه سس آلفردو

کره را در تابه متوسط آب کنید. حرارت اجاق ملایم باشد. خامه را به کره اضافه کنید و بگذارید مخلوط برای پنج دقیقه قل بخورد. بعد جعفری، سیر و پنیر را اضافه کنید و مرتب مخلوط را به هم بزنید و از روی حرارت آن را بردارید.

 

نظر خود را درباره «پاستا با مرغ و سس آلفردو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره پاستا با مرغ و سس آلفردو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.