زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی جونگ کوک

بیوگرافی جونگ کوک

جونگ کوک عضو گروه معروف بی تی اس است که در شرکت سرگرمی بیگ هیت اینترتینمنت نیز فعالیت می کند.

 جونگ کوک (jungkook) از کره جنوبی است. در ادامه با آسمونی باشید و جدیدترین خبرهای جونگکوک و همینطور بیوگرافی جونگ کوک را هم ببینید.

کاور آلبوم گلدن جونگ‌کوک

آلبوم سولو جونگ کوک در تاریخ 3 نوامبر 2023 منتشر شد. آلبوم جونگ‌کوک به نام Golden پس از انتشار مورد استقبال هواداران این خواننده کی‌پاپ در جهان قرار گرفت.

بیوگرافی جونگ کوک
جونگ کوک و لایک عکس

جونگ کوک پس از انتشار یک عکس و لایک های بیشمار آن سوژه رسانه های جهان شد. جونگ کوک برای یک توییت، سه میلیون لایک گرفت. جونگ کوک عضو گروه بی تی اس، پس از باراک اوباما و همچنین جو بایدن، به سومین فردی تبدیل شد که یک توییت بالای 3 میلیون لایک دارد.

جونگ کوک در 6 فوریه 2021 با انتشار عکس بالا در توییتر، 3 میلیون لایک گرفت و سوژه رسانه های کره ای و  جهان شد. وی همینطور بیش از یک میلیون کامنت گرفت. وقتی یک خواننده در کنار دو سیاستمدار مطرح جهان قرار می گیرد، یعنی خواننده های کره ای نشان داده اند که برتری زیادی در جهان به دست آورده اند.

درباره جونگ کوک

جون جونگ-کوک
جون جونگ-کوک

جون جونگ-کوک (Jeon Jung kook) در 1 سپتامبر 1997 در بوسان کره جنوبی متولد شد. او در مدرسه ابتدایی و راهنمایی باکیانگ در بوسان تحصیل کرد و مدتی بعد به مدرسه راهنمایی در سئول منتقل شد.

زندگی هنری جونگ کوک

جونگ‌ کوک در سال 2011، در آزمون برنامه استعدادیابی کره‌ای سوپراستار کی که در دگو برگزار شد، حضور یافت و با وجود پذیرفته نشدن در این آزمون، از هفت کمپانی سرگرمی پیشنهاد مصاحبه دریافت کرد. او پس از دیدن اجرای آر ام (هم‌گروهی و لیدر فعلی بی‌تی‌اس)، تصمیم گرفت به شرکت سرگرمی بیگ هیت اینترتینمنت ملحق شود. جونگ‌کوک پیش از آغاز به کار، برای بهبود مهارت رقص خود، در تابستان 2012 به لس آنجلس سفر کرد و زیر نظر کمپانی رقص موومنت لایف‌استایل آموزش دید.

آهنگ های جونگ کوک

آهنگ جونگ کوک
آهنگ جونگ کوک

جونگ‌کوک در 12 ژوئن 2013، با انتشار تک‌آهنگ خیلی خفن برای مدرسه، به‌عنوان عضوی از بی‌تی‌اس آغاز به کار کرد. بر اساس جدول نیم‌سال گوگل، جونگ‌کوک پرجستجوترین آیدل مرد کی-پاپِ این وبگاه در سال 2019 بود. در بررسی انجام‌شده توسط گالوپ کره در سال 2019، جونگ‌کوک به‌عنوان سومین سلبریتی محبوب سال کره جنوبی انتخاب شد.

آهنگ سال 2023 جونگ کوک آهنگ seven و آهنگ 3D است که مربوط به آلبوم گلدن است که پس از این آهنگ‌ها منتشر شد.

نظر خود را درباره «بیوگرافی جونگ کوک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی جونگ کوک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.