تازه های آسمونی
صفحه اصلی > اخبار > اخبار اجتماعی > متلک پرانی خونین به زن جوان / شوهر 26 ساله به دست پسران شرور مجروح شد
تبلیغات اینترنتی

متلک پرانی خونین به زن جوان / شوهر 26 ساله به دست پسران شرور مجروح شد

young woman throwing taunts bloody متلک پرانی خونین به زن جوان / شوهر 26 ساله به دست پسران شرور مجروح شد

1393/11/20

پسر شروری که پس از یک متلک پرانی، مرد جوانی را به شدت مجروح کرده بود از سوی پلیس بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش ماموران پلیس در جریان وقوع یک درگیری خونین در غرب تهران قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که مرد 26 ساله‌ای از سوی سه شرور به شدت مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده است. همسر مرد مجروح شده در تحقیقات به ماموران گفت: با شوهرم قصد خرید کردن داشتیم. در خیابان در حالیکه شوهرم جلوتر از من بود، ناگهان یک خودروی پژو جلوی پای من ترمز کرد و سه سرنشین آن به من متلک انداختند. وقتی شوهرم این صحنه را دید بلافاصله جلو آمد و مانع آنها شد. آنها هم شوهرم را به شدت کتک زدند و فرار کردند.

با این اظهارات تلاش کارآگاهان در این خصوص آغاز شد و درنهایت ماموران موفق به شناسایی مالک خودروی پژو شدند. مالک خودرو در تحقیقات به ماموران گفت: خودرو متعلق به من است ولی چند وقتی می شد که زیر پای پسرم بود. پسر هم دیروز به اتهام درگیری دستگیر شده و در بازداشت به سر می برد.

با این اظهارات، ماموران متهم دستگیر شده را به دادسرای ناحیه 5 منتقل کردند. این پسر در بازجویی ها به ماموران گفت: من و دو نفر از دوستانم آن روز برای تفریح به بیرون رفته بودیم. وقتی این زن را دیدیم به او متلک انداختیم اما نمی دانستیم که او شوهر دارد.

با اعترافات این پسر وی با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

< اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی >

🔗 لینک کوتاه: http://www.asemooni.com/?p=86626
تبلیغات اینترنتی

اینم جالبه !

the-possibility-of-delay-tehrans-friday-morning-flights-because-of-snow

احتمال تاخیر پروازهای صبح جمعه تهران به دلیل بارش برف

افت دما از امروز تا صبح شنبه در سواحل خزر بین ۳ تا ۶ درجه …

2 نظرات

  1. ناشناس

    در شأن نزول (آیه 30) نوراز امام باقر (ع) چنین نقل شده است که جوانى از انصار در مسیر خود با زنى روبرو شد- و در آن روز زنان مقنعه خود را در پشت گوشها قرار مى‏دادند- (و طبعا گردن و مقدارى از سینه آنها نمایان مى‏شد) چهره آن زن نظر آن جوان را به خود جلب کرد و چشم خود را به او دوخت هنگامى که زن گذشت جوان هم چنان با چشمان خود او را بدرقه مى‏کرد در حالى که راه خود را ادامه مى‏داد تا اینکه وارد کوچه تنگى شد و باز هم چنان به پشت سر خود نگاه مى‏کرد ناگهان صورتش به دیوار خورد و تیزى استخوان یا قطعه شیشه‏اى که در دیوار بود صورتش را شکافت! هنگامى که زن گذشت جوان به خود آمد و دید خون از صورتش جارى است و به لباس و سینه‏اش ریخته! (سخت ناراحت شد) با خود گفت به خدا سوگند من خدمت پیامبر مى‏روم و این ماجرا را بازگو مى‏کنم، هنگامى که چشم رسول خدا ص به او افتاد فرمود چه شده است؟و جوان ماجرا را نقل کرد، در این هنگام جبرئیل، پیک وحى خدا نازل شد و آیه فوق را آورد (قُلْ لِلْمُؤْمِنِینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصارِهِمْ …)تفسیر: مبارزه با چشم‏چرانى و ترک حجاب‏
    این سوره در حقیقت سوره عفت و پاکدامنى و پاکسازى از انحرافات جنسى است، و بحثهاى مختلف آن از این نظر انسجام روشنى دارد، آیات مورد بحث که احکام نگاه کردن و چشم‏چرانى و حجاب را بیان مى‏دارد نیز کاملا به این امر مربوط است و نیز ارتباط این بحث با بحثهاى مربوط به اتهامات ناموسى بر کسى مخفى نیست.
    نخست مى‏گوید:” به مؤمنان بگو چشمهاى خود را (از نگاه کردن به زنان نامحرم و آنچه نظر افکندن بر آن حرام است) فرو گیرند، و دامان خود را حفظ کنند” (قُلْ لِلْمُؤْمِنِینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصارِهِمْ وَ یَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ).
    ” یغضوا” از ماده” غض” (بر وزن خز) در اصل به معنى کم کردن و نقصان است و در بسیارى از موارد در کوتاه کردن صدا یا کم کردن نگاه گفته مى‏شود، بنا بر این آیه نمى‏گوید مؤمنان باید چشمهاشان را فرو بندند، بلکه مى‏گوید باید نگاه خود را کم و کوتاه کنند، و این تعبیر لطیفى است به این منظور که اگر انسان به راستى هنگامى که با زن نامحرمى روبرو مى‏شود بخواهد چشم خود را به کلى ببندد ادامه راه رفتن و مانند آن براى او ممکن نیست، اما اگر نگاه را از صورت و اندام او بر گیرد و چشم خود را پائین اندازد گویى از نگاه خویش کاسته است و آن صحنه‏اى را که ممنوع است از منطقه دید خود به کلى حذف کرده.
    قابل توجه اینکه قرآن نمى‏گوید از چه چیز چشمان خود را فرو گیرند (و به اصطلاح متعلق آن فعل را حذف کرده) تا دلیل بر عموم باشد، یعنى از مشاهده تمام آنچه نگاه به آنها حرام است چشم برگیرند.
    اما با توجه به سیاق آیات مخصوصا آیه بعد که سخن از مساله حجاب به میان آمده به خوبى روشن مى‏شود که منظور نگاه نکردن به زنان نامحرم است، شأن نزولى را که در بالا آوردیم نیز این مطلب را تایید مى‏کند .
    از آنچه گفتیم این نکته روشن مى‏شود که مفهوم آیه فوق این نیست که مردان در صورت زنان خیره نشوند تا بعضى از آن چنین استفاده کنند که نگاههاى غیر خیره مجاز است، بلکه منظور این است که انسان به هنگام نگاه کردن معمولا منطقه وسیعى را زیر نظر مى‏گیرد، هر گاه زن نامحرمى در حوزه دید او قرار گرفت چشم را چنان فرو گیرد که آن زن از منطقه دید او خارج شود یعنى به او نگاه نکند اما راه و چاه خود را ببیند و اینکه” غض” را به معنى کاهش گفته‏اند منظور همین است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.