تازه های آسمونی
خانه > اخبار > اخبار اجتماعی > انفجار گاز در جنوب پایتخت قربانی گرفت
  • ساحل گشت - تور کانادا
  • مشاورین املاک کوهک
  • طراحی سایت
  • تبلیغات در آسمونی
  • انفجار گاز در جنوب پایتخت قربانی گرفت

    gas-explosion-in-the-southern-capital-of-victim

    1393/12/28

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در جنوب پایتخت خبر داد.

    به گزارش آسمونی به نقل از ایسنا سیدجلال ملکی، در این باره گفت: در ساعت 8:12 صبح امروز یک مورد حادثه انفجار در یک منزل مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان شهیدرجایی اعزام کرد.

    وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که انفجار در یک منزل دو طبقه قدیمی به مساحت حدود 60 متر مربع رخ داده و کانون حادثه طبقه اول این ساختمان بوده است.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه شدت انفجار به حدی بود که سبب شکسته شدن شیشه‌های خانه و شعله‌ور شدن طبقه اول ساختمان شده بود، اظهار کرد: شعله‌های آتش در حال سرایت به طبقه فوقانی و ساختمان‌های مجاور بود که آتش‌نشانان بلافاصله عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و مدتی بعد شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و اطفا کردند.

    ملکی با بیان اینکه همسایه‌ها و اهالی از احتمال حضور ساکنان در درون این ساختمان خبر می‌دادند، ادامه داد: با توجه به این موضوع تیمی دیگر از آتش‌نشانان همزمان با اطفای حریق عملیات جست‌وجو و نجات را آغاز کردند که پس از مدتی متاسفانه با جسم بی‌جان پیرمردی 80 ساله که دچار سوختگی شده بود روبه‌رو شدند.

    وی با بیان اینکه پس از تحویل این پیرمرد به عوامل اورژانس مشخص شد که وی جان خود را از دست داده است، گفت: فرد دیگری درون ساختمان حضور نداشت.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درخصوص علت وقوع این حادثه گفت: بررسی کارشناسان نشان می‌دهد که نشت گاز علت وقوع حادثه بوده است و این حادثه نیز ربطی به چهارشنبه سوری نداشته است.

    به گفته ملکی، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 8:53 به عملیات خود خاتمه دادند.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به وقوع این حادثه و حادثه مشابهی که به فاصله چند ساعت قبل از آن در خیابان وحدت اسلامی رخ داده بود، گفت: در این ایام با توجه به انجام خانه تکانی عید ممکن است برخی از شهروندان از وسایل گازسوز نظیر بخاری، آبگرمکن، پکیج و غیره را به منظور نظافت جابه‌جا کنند اما باید توجه داشته باشند که پس از آن پس از نصب مجدد شیر گاز، حتما از عدم نشت گاز از شیلنگ اطمینان پیدا کنند. همچنین با توجه به شرایط آب و هوا ممکن است هنگام شب هوا سردتر شده و شهروندان بخواهند بخاری را روشن کنند که در این خصوص نیز بهتر است اقدامات ایمنی لازم انجام شود.

    + سایر موضوعات در تلگرام، کلیک نمایید


    امتیاز شما به این صفحه:
    1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
    Loading...

    < اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی >

    🔗 لینک کوتاه: http://www.asemooni.com/?p=89592
    loading...
  • تبلیغات در آسمونی
  • شبکه اشتراک ویدئو واو
  • ترنج - مجری دکوراسیون داخلی
  • کانال تلگرام آسمونی
  • اینم جالبه !

    501 نوزاد در سال 96 فرزندخوانده شدند/ بیشترین تقاضا برای دختران

    به گزارش آسمونی:معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: 501 نوزاد در سال 96 در …

    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.