تلگرام آسمونی
ورود به کانال
تازه های آسمونی
صفحه اصلی > اخبار > اخبار اجتماعی > آتش گرفتن سر یک گیتاریست در کنسرت زنده
سامانه متقاضی - بازار ثبت تقاضای رایگان,آگهی رایگان,نیازمندیها

آتش گرفتن سر یک گیتاریست در کنسرت زنده

fire the head of a guitar in live concert آتش گرفتن سر یک گیتاریست در کنسرت زنده

1394/3/25

مایکل کلیفورد گیتاریست گروه «پنج ثانیه از تابستان» که یک گروه استرالیایی است، به دلیل برخورد با لوازم آتش بازی، آتش گرفت و روانه بیمارستان شد.

گروه استرالیایی «5 Seconds of Summer» مجبور شدند بلافاصله برنامه را که در ویمبلی لندن برگزار می‌شد قطع کنند تا موی سر گیتاریست‌شان را خاموش کنند.

ویدیوی این ماجرا که در شبکه‌های اجتماعی به شدت مورد توجه قرار گرفته نشان می‌دهد که سر گیتاریست وقت نوازندگی ناگهان شعله ور شد. او وقتی گیتار می‌زد متوجه نشد که زیادی به بخش آتشی که روی صحنه ایجاد شده بود تا در شب جلوه‌ای از آتش بازی داشته باشد، نزدیک شده است. این برنامه که شنبه شب در استادیوم اجرا می‌شد، بلافاصله قطع شد. در فیلم دیده می شود که بلافاصله او را از صحنه دور کردند و سر شعله ورش را با حوله پوشاندند.
اشتون یاروین از این گروه گفت: جمعیت بلافاصله پس از نمایش متفرق شدند. مایکل صدمه دید و ما نتوانستیم به برنامه ادامه بدهیم.

او گفت: فقط باید از شما تشکر کنیم که به کنسرت ما آمدید. او خوب است. از شما خیلی متشکریم.
کلیفورد هم اندکی بعد برای طرفداران‌شان توییت کرد و از آنهایی که به کنسرت آمده بودند تشکر و برای پایان غیرمنتظره کنسرت عذرخواهی کرد.

+ سایر موضوعات در تلگرام، کلیک نمایید


امتیاز شما به این صفحه:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

< اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی >

🔗 لینک کوتاه: http://www.asemooni.com/?p=95468
loading...
  • خدمات اینترنت پرسرعت بیسیم - شبکه رسانه
  • محصولات ارگانیک
  • کانال تلگرام آسمونی
  • افزایش فالوراینستاگرام
  • اینم جالبه !

    تدفین پیکر مریم میرزاخانی با مراسم مذهبی اسلامی انجام شد

    مراسم تدفین پیکر پروفسور مریم میرزاخانی با مراسم مذهبی اسلامی انجام شد. به گزارش آسمونی، …

    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    تبلیغات اینترنتی